אלמוגים מוכרת את "מתחם בתי אלמוג" באילת בתמורה ל-26 מיליון שקל

החברה חתמה על מזכר הבנות עם צד שלישי למכירת מלוא אחזקותיה בקומפלקס התיירותי, בן 9 בניינים עם 420 יח"ד, המשמש לדירות נופש לצעירים ולמגורי עובדים. אלמוגים צפויה ליהנות מתזרים מזומנים חופשי של כ-22 מיליון שקל, וכתוצאה מרישום חשבוני תפסיד 7 מיליון שקל  

שיתוף הכתבה
מתחם בתי אלמוג באילת (אלמוגים) מתחם בתי אלמוג באילת (אלמוגים)

 

אלמוגים , בשליטת עמי בר משיח ומריו זוזל, מוכרת את מתחם בתי אלמוג באילת תמורת עד 26 מיליון שקל. חברת ייזום הבניה למגורים והביצוע בניהולה של מיכל גור מדווחת היום (ג') כי חתמה על מזכר עקרונות עם צד שלישי למכירת מלוא אחזקותיה בחברות המנהלות ומחזיקות בזכויות בנכס המכונה "מתחם בתי אלמוג" באילת. מדובר בקומפלקס תיירותי בן 9 בניינים ברחוב ההשכלה עם 420 יח"ד, בקרבה לים, המשמש לדירות נופש לצעירים ולסטודנטים  ולמגורי עובדים.

כ-20 מיליון שקל ישולמו עד לסוף שנת 2023 ויתרת התמורה תשולם עד לתום חמש שנים מהעסקה (להבטחת תשלומי תמורה עתידיים יעמיד הרוכש לחברה בטוחות). בנוסף, הרוכש ישחרר את אלמוגים מערבות שהעמידה לתאגיד בנקאי בגין הלוואה שהועמדה לאחת החברות הנמכרות.

החברה צפויה לקבל לידיה תזרים חופשי בהיקף מוערך של כ-22 מיליון שקל. כתוצאה מרישום חשבונאי של הזכויות בנכס, החברה צפויה לרשום הפסד חשבונאי של כ-7 מיליון שקל.

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים : "כחלק ממהלכיה העסקיים של החברה, מימשנו את מתחם בתי אלמוג באילת, פעילות אשר אינה בליבת העסקים של החברה. המהלך יגדיל לחברה את הגמישות הפיננסית על ידי תזרים חופשי של כ-22 מיליון שקל, ירידה במינוף ושחרור מערבות. מה שיאפשר לחברה לרכז את מאמציה הניהוליים בהמשך מיקוד פעילותה בלב אזורי הביקוש, ובהרחבת הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית וכניסה לפרויקטים משמעותיים ואיכותיים".

אלמוגים נוסדה בשנת 1986 ומאז הקמתה יזמה והקימה אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מ"ר של נכסים מניבים בישראל. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-7,300 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון שונים


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמי בר משיחאילתמריו זוזלאלמוגים החזקות התחדשות עירוניתאלמוגים החזקות התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...