ריט 1: שמואל רופא ימונה למנכ"ל החברה במקום שמואל סייד

קרן השקעות הנדל"ן הודיעה כי רופא ייכנס לתפקידו החל מינואר 24, לאחר תקופת חפיפה בסיומה יצטרף כשותף בחברת הניהול. רופא (56) הוא רו"ח ומשפטן בעל ניסיון עשיר בעולם הנדל"ן

שיתוף הכתבה
משרדי ריט 1 ברחוב רוטשילד (אלבטרוס) משרדי ריט 1 ברחוב רוטשילד (אלבטרוס)

קרן השקעות הנדל"ן ריט 1, הודיעה בשבוע שעבר (ה') על מינויו של שמואל רופא למנכ"ל החברה, במקומו של שמואל סייד (70),מנכ"ל החברה הנוכחי וממייסדיה, שימשיך לכהן כסמנכ"ל וכשותף פעיל. מינויו של שמואל רופא כמנכ"ל יכנס לתוקף ב-1 בינואר 2024, לאחר תקופת חפיפה, ובהמשך הוא יצטרף כשותף בחברת הניהול.

רופא (56),הוא רו"ח ומשפטן בעל ניסיון עשיר בעולם הנדל"ן הישראלי, שכיהן בשורת תפקידי ניהול בכירים בחברות ציבוריות, בהם "עוגן נדל"ן מניב" ו"גילץ חברה להשקעות בע"מ". בעשור האחרון עסק בייזום פרויקטים בתחום הנדל"ן ובחלקם אף שיתף פעולה עם ריט 1. 

מן החברה נמסר כי "מאז הקמתה לפני יותר מ-17 שנה, הובילו שמואל סייד ושותפו דרור גד את החברה והביאו אותה להיות קרן הריט הגדולה והמובילה בישראל. לריט 1 היקף תיק נכסים מניבים של כ- 8 מיליארד שקלים, בשימושי משרדים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, בתי חולים סיעודיים, וחניונים ומלונאות, בפיזור גאוגרפי רחב".

המנכ"ל היוצא, שמואל סייד, מסר כי הוא "גאה בהישגי החברה שהקמתי עם שותפי, דרור גד. אחרי שנים של השקעה אינטנסיבית בבניית וקידום החברה הגעתי להחלטה אישית לשנות את אופי עבודתי בחברה ולכן המלצתי לדירקטוריון החברה להעביר את ניהולה לשמואל רופא עימו יש לנו הכרות עמוקה וקשרי עבודה מצוינים כבר שנים רבות. אני מאמין שרופא הוא האדם המתאים לתפקיד, וביחד נמשיך להצעיד את ריט 1 קדימה, תוך שימור מעמדה כחברה מובילה, והשגת תשואות מיטביות עבור כלל משקיעינו".

שמואל רופא מסר כי "ריט 1 היא חברה משמעותית בשוק הנדל"ן המניב הישראלי בכלל ומובילה את עולם הריטים הישראלי בפרט. אני שמח ומודה לדירקטוריון החברה על שנתן בי את אמונו ובחר בי להצטרף לצוות המוביל  את החברה, כמנכ"ל, ובכוונתי להמשיך להרחיב את פעילותה ולקדם אותה קדימה לטובת ציבור משקיעיה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ריט 1שמואל סיידגילץשמואל רופא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...