בעלי חברת "צברים", היזם רוני צברי, הלך לעולמו

בשנים האחרונות נקלע צברי לקשיים כלכליים, בעקבות הסתבכות מיזמי הנדל"ן של החברה, ובראשם "יאפא" - פרויקט תמ"א 38 במסלול חיזוק המקודם בשכונת יפו ג'. בסוף אוגוסט מונה כונס נכסים לפרויקט. יו"ר קבוצת אלדר שעבד בעבר עם צברי: "מצבו הכלכלי והחשיפה מוטטו אותו". הלוויה תתקיים היום (ד') בשעה 17:00 בסביון

שיתוף הכתבה
(שאטרסטוק)(שאטרסטוק)

יזם הנדל"ן רוני צברי, בעלי חברת הנדל"ן "צברים", הלך אתמול (ג') לעולמו, כך נודע למרכז הנדל"ן.

בשנים האחרונות נקלע צברי לקשיים כלכליים, בעקבות הסתבכות מיזמי הנדל"ן של החברה, ובראשם "יאפא" – פרויקט תמ"א 38 במסלול חיזוק המקודם בשכונת יפו ג' במסגרתו נבנות 108 יח"ד חדשות. בחודש אוגוסט האחרון הגיעו קשיים אלו לשיא, כאשר בעקבות בקשה דחופה שהגישו חברת המימון יסודות ואיילון חברה לביטוח לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בה טענו לחובות בהיקף של 144.5 מלש"ח של צברים כלפיהם, מונה עו"ד חגי אולמן ככונס לפרויקט "יאפא". מצוקתה הכלכלית של החברה הביאה לגל כתבות תקשורתיות בנושא.

בכתבה שפרסם " מרכז הנדל"ן " באותה תקופה הגיב צברי להגשת הבקשה ואמר כי "העלאת הריבית החדה בשנה החולפת פגעה גם בעסקי הנדל"ן שלי והקשתה על המשך הפעילות. אני פועל יחד עם הגופים המלווים (יסודות ואיילון) כדי להבטיח שהרוכשים והדיירים בפרויקט לא ייפגעו ויקבלו בסופו של דבר את דירותיהם, על פי התכנון (על פי המובטח). הן הרוכשים החדשים והן הדיירים הקיימים מובטחים בערבויות מטעם קרן יסודות וחברת הביטוח איילון וכספם מובטח. אני מצר על עוגמת הנפש שנגרמת להם בשל העיכובים בהשלמת הפרויקט".

יו"ר קבוצת אלדר , עמיר שאלתיאל, אשר עבד בעבר עם צברי, כתב הבוקר בקבוצת וואטסאפ בה חברים עשרות יזמים: "היזם רוני צברי מחברת צברים הלך לעולמו. למי שלא יודע, צברים בפשיטת רגל בעיקר בגלל פרויקט תמ"א ביפו. פשיטת הרגל קיבלה כיסוי תקשורתי מקיף, מצבו הכלכלי והחשיפה מוטטו אותו. היה איש טוב. יהי זכרו ברוך".

הלוויה תתקיים היום (ד') בשעה 17:00 בבית העלמין בסביון. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוני צברייאפאצברים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...