חדשות הנדל"ן: אנפה אכלסה בקריית טבעון, הנהלת סופרין התנדבה בחולון, מענק מחקר למומחית של אלדר

חברת אנפה אכלסה 24 צמודי קרקע בשכונת "צל אורנים" החדשה בקריית טבעון, הנהלת קבוצת סופרין שיפצה מועדון למען ניצולי שואה בחולון וד"ר מרים שוורץ זיו, חוקרת מימון ויו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות, זכתה במענק של 1.5 מיליון יורו מהאיחוד האירופי

שיתוף הכתבה
ליאור לירן ודור לוין באירוע האכלוס של אנפה בטבעון (נטעלי אלמוג)ליאור לירן ודור לוין באירוע האכלוס של אנפה בטבעון (נטעלי אלמוג)

אנפה אכלסה 24 צמודי קרקע בשכונה חדשה בקריית טבעון

חברת אנפה אכלסה בשבוע שעבר פרויקט צמודי קרקע בן 24 יח"ד בשכונת "צל אורנים" החדשה ביישוב קריית טבעון שבגליל התחתון. את המפתח לדירותיהן החדשות קיבלו משפחות הרוכשים באירוע חגיגי שהתקיים זמן קצר לאחר ראש השנה. 

הפרויקט הוקם בשטח כולל של ארבעה דונמים. צמודי הקרקע נבנו ב-6 מגרשים, כשבכל מגרש 4 יחידות דיור. מדובר בקוטג'ים צמודי קרקע בשטח של 160-170 מ"ר שתוכננו ע"י משרד אס או אדריכלים, עם גינה בשטח של כ-95 מ"ר. יחידות הדיור מגיעות עם גינה מאובזרת, מיזוג אוויר VRF, ארונות אמבט, ומטבחים של אריטל.

טליה רביד, מנהלת הפרויקט מטעם אנפה, אמרה: "אנו שמחים לאכלס את הפרויקט ומקבלים בברכה את המשפחות החדשות לשכונה. הפרויקט מציע חווית מגורים כפרית ופסטורלית, נוף מרהיב ונגישות גבוהה לערים מרכזיות, ולמתחם התעסוקה שייבנה בקרוב ביישוב. המועצה המקומית טבעון השקיעה משאבים רבים בפיתוח סביבתי בשכונה החדשה, והיא תציע פתרונות לכל צרכי היומיום של תושביה".

שכונת צל אורנים נבנית כיום בגבולה המזרחי של קריית טבעון בסמוך לצומת העמקים ועל קרקעות קיבוץ שער העמקים לשעבר, וצפויה לכלול בסיום הבנייה כ-600 יחידות דיור, בית ספר חדש, גני ילדים וגני שעשועים, מתחמי בוטיק לקניות ופארקים ירוקים. בשנים הקרובות ייבנה מרכז מסחרי שכונתי חדש. השכונה קרובה לעמק יזרעאל ועמק זבולון וצפויה ליהנות מנגישות תחבורתית גבוהה - קירבה לכביש 6, כביש 70 וכביש 75, ולרכבת העמק.

הנהלת קבוצת סופרין התנדבה במועדון למען ניצולי שואה בחולון
 
חברות וחברי הנהלת קבוצת הייזום והבניה סופרין , קיימו לאחרונה פעילות התנדבותית ייחודית ב "מועדון עמך" בחולון - מועדון חברתי טיפולי הנותן מענה וטיפול לכ-50 ניצולי שואה. זאת הפעם השנייה שקבוצת סופרין מגיעה להתנדב במועדון. בפעם שעברה היו אלה עובדי מחלקת ניהול פרויקטים, שהגיעו על מנת לקיים פעילות מוזיקלית עם הקשישים.

הנהלת קבוצת סופרין במועדון בחולון (סופרין)הנהלת קבוצת סופרין במועדון בחולון (סופרין)


הפעם הגיעו חברי הנהלת הקבוצה על מנת לבצע עיצוב פנים מחודש למועדון. המתנדבים עיצבו מחדש את המקום, בהנחיית מעצבת פנים מקצועית, שבנתה תוכנית עיצובית מותאמת תוך התחשבות בצרכי המקום ובצרכיהם של חברי המועדון והצוות. במהלך השיפוץ שארך כ-6 שעות עיצבו המתנדבים מחדש את החלל: הם ביצעו צביעה דקורטיבית, תליה של אביזרים- תמונות, מדפים, מראות, הרכבה של ריהוט חדש שנרכש עבור ניצולי השואה החברים במועדון. כמו כן הותקנו ציורי קיר מותאמים ונוספו פרטי עיצוב מתאימים.

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין שהשתתף בפעילות: "אנו מקווים כי השיפוץ שביצענו יקנה לחלל אווירה חמימה, מזמינה וביתית. זהו פרויקט מגבש, מעצים ומשמח, הן עבור הקשישים שייהנו מהמקום המחודש והן עבור המתנדבים שייצרו אותו עבורם. קשישיםף וניצולי השואה בפרט, קשורים לשורשים שלנו וחשוב שנוקיר ונכבד אותם כמה שיותר. זאת היא הפעם השנייה שאנו מתנדבים במקום זה בשל החשיבות הגבוהה שאנו מציבים ערכים אילו".

ד"ר מרים שוורץ זיו, יו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות, זכתה במענק מחקר של 1.5 מיליון יורו
  
ד"ר מרים שוורץ זיו, חוקרת בכירה בתחום המימון בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים, המשמשת גם כיו"ר פורום המומחים ב"אלדר משכנתאות" מקבוצת הנדל"ן "אלדר', זכתה במענק ה-ERC (המועצה האירופית למחקר). מדובר במענק המחקר היוקרתי ביותר המחולק על ידי האיחוד האירופי בהיקף של 1.5 מיליון יורו. שאלת המחקר שזיכתה את ד"ר שוורץ זיו במענק היא: האם נוכחות הטכנולוגיה משפרת תאגידים ומגבירה את השגשוג של משקיעים ויחידים?

 שוורץ זיו: "ההשפעה של טכנולוגיות חדשות על הפעילות העסקית של חברות הולכת ומתעצמת מיום ליום ומשנה היבטים רבים במודל המסורתי לפיו חברות פעלו. במסגרת סדרה של מחקרים שאערוך,  אבחן את ההשפעה של אימוץ טכנולוגיות חדשות על מספר היבטים הנוגעים לחברות, לדוגמא, על האופן בו חברות מתגמלות את העובדים (הן הבכירים והן הלא בכירים),המודל העסקי של החברה, האופן והמידה שבהם החברה מתקשרת עם בעלי המניות והיכולת של בעלי המניות לתקשר עם הנהלת החברה. אני מודה לאיחוד האירופי על מענק המחקר הנדיב שיאפשר לערוך את סדרת המחקרים הזו".

שוורץ זיו (יחצ)שוורץ זיו (יחצ)

 
עמיר שאלתיאל, יו"ר ומייסד קבוצת אלדר : "אנו גאים בד"ר מרים שוורץ זיו, יו"ר פורום המומחים באלדר משכנתאות, על זכייתה במענק המחקר היוקרתי של האיחוד האירופי. מדובר, ללא ספק, בתעודת כבוד ובחוקרת מובילה בתחום המימון. ד"ר שוורץ זיו, עם כל הידע והמומחיות, מייצרת עבורנו ערך מוסף בהובלת פורום מומחים איכותי המעניק ייעוץ יצירתי ומקצועי".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סופריןאלדר משכנתאותקריית טבעוןאנפהמרים שוורץ זיו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...