נכשל המיזוג בין הפניקס לצבי צרפתי ובניו, שתישאר חברה ציבורית

במאי דווח כי הפניקס הייתה אמורה לרכוש 25% מצבי צרפתי תמורת 113 מיליון שקל בדרך של מיזוג, ואז צבי צרפתי הייתה אמורה לרכוש 10% נוספים. אך בעלי השליטה בשתי החברות החליטו לא להאריך את תוקף ההצעה, וההסכם פקע

שיתוף הכתבה
מימין: משה, צבי ורפי צרפתי (חברת צרפתי צבי)מימין: משה, צבי ורפי צרפתי (חברת צרפתי צבי)

הפניקס לא תתמזג עם צבי צרפתיו ובניו, והאחרונה תישאר חברה ציבורית בינתיים. על פי הדיווח ממאי השנה, הפניקס הייתה אמורה לרכוש 25% מצבי צרפתי תמורת 113 מיליון שקל בדרך של מיזוג, ואם המיזוג יתממש, צבי צרפתי הייתה אמורה לרכוש 10% נוספים, וכך החברה הממוזגת תחזיק 75% מהמניות ותמחק את החברה מהבורסה בדרך של מיזוג משולש הופכי ובאמצעות רכישת מניות הציבור.

אלא שהיום מדווחת צבי צרפתי ובניו לבורסה שההצעה למיזוג לא תוארך, זאת לאחר שכבר הוארכה בפעם האחרונה עד ל-31 באוקטובר. בעלי השליטה בצבי צרפתי ובפניקס החליטו לא להאריך את ההצעה פעם נוספת וכך בעצם פקע ההסכם. החברה הממוזגת הייתה אמורה לרכוש את מניות הציבור ב-15% יותר ממחיר השוק.

חברת צבי צרפתי הינה חברת בנייה הפועלת כ-50 שנה, אשר הוקמה על ידי צבי צרפתי שמשמש כיום כיו"ר הדירקטוריון וכנשיא החברה. בניו רפי ומשה צרפתי משמשים כמנכ"לים משותפים. עיקר פעילותה של החברה מתמקד בבניית פרויקטים למגורים במרכז הארץ ובשפלה. בנוסף, במהלך השנים הקימה החברה פרויקטים הכוללים שטחי מסחר ומשרדים. לאחרונה נכנסה החברה גם לתחום הפינוי בינוי. כיום מוערך שוויה ב-411.47 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסצבי צרפתי ובניומיזוג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...