כלל תשקיע בקבוצת אקרו 100 מיליון שקל תמורת כ-5% מהמניות

אקרו הודיעה על הקצאה פרטית לחברת כלל של 3.125 מיליון מניות, במחיר של 32 שקל למניה. בכך תהפוך כלל לבעלת עניין באקרו ותצטרף להפניקס שמחזיקה ב-17% מהמניות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אקרו, זיו יעקובי (רועי טפר)מנכ"ל אקרו, זיו יעקובי (רועי טפר)

כלל חברה לביטוח תרכוש 5.14% מקבוצת אקרו תמורת 100 מיליון שקל. אקרו הודיעה הבוקר (ה') על הקצאה פרטית לכלל חברה לביטוח בע"מ של 3.125 מיליון מניות, במחיר של 32 שקל למניה, המהווים כ-5.14% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה (שלא בדילול מלא) וכ-5.04% מהון החברה ומזכויות ההצבעה בה (בדילול מלא). סך התמורה שתתקבל מההקצאה, בגובה כ-100 מיליון שקלים, ישמש לחיזוק מבנה ההון של החברה, כך שההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה יגדל בכ-6%. 

בכך תהפוך כלל לבעלת עניין באקרו (אחזקה מעל 5%),ותצטרף להפניקס המהווה בעלת עניין בחברה מאז יוני 2018 ומחזיקה כיום בכ-17% ממניותיה. צחי ארבוב מחזיק בגרעין השליטה של קבוצת אקרו ומכהן כיו"ר הקבוצה. בעלי מניות נוספים הם זיו יעקובי המשמש כמנכ"ל ודירקטור בקבוצה, רעיה שטראוס שהצטרפה לאקרו בשנת 2011 עם הפיכתה לחברה יזמית ואיש העסקים ישראל גורן.

נכון למועד זה, ההקצאה הפרטית של המניות המוקצות כפופה לקבלת אישור הבורסה לניירות ערך בתל אביב אם התנאי המתלה לא יתקיים בתוך 21 ימי מסחר ממועד האישור, לא תבוצע ההקצאה הפרטית לניצעת.

צחי ארבוב, בעל השליטה ויו"ר קבוצת אקרו , אמר היום: "אנו שמחים כי גופים מוסדיים מהגדולים והמובילים בשוק ההון הישראלי מאמינים בחברה ורוצים להיות חלק מהצלחתה. השקעתה של כלל במסגרת ההקצאה הפרטית תסייע בחיזוק ההון של החברה ותשמש להוצאתם לפועל של פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשנים הקרובות". 

לקבוצת אקרו כ-80 פרויקטים - מרביתם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב. החברה צפויה להקים עד 2029 כ-8,000 יח"ד (כ-325 אלף מ"ר של נכסים מניבים). את ההקצאה הפרטית הובילה ברק קפיטל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסכלל ביטוחאקרו נדל"ןכלל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...