רותם שני מקימה שותפות לעסקת קומבינציה בבנימינה עם זכויות ל-250 יח"ד

החברה שבשליטת דידי ידידיה ואבי טוריסקי יקימו עם השותף תאגיד משותף אשר ייעודו יהיה ייזום והקמת הפרויקט, שיעור ההחזקה בתאגיד יהיה 75% לרותם שני ו-25% לשותף. על הקרקע בבנימינה מתוכננת תב"ע על ידי הותמ"ל, להקמת 1,400 דירות

שיתוף הכתבה
דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני)דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני)

רותם שני , בשליטת דידי ידידיה ואבי טוריסקי, התקשרה אתמול (א') במכתב כוונות מחייב עם שותף לעסקת קומבינציה להקמת 250 דירות בצפון מערב בנימינה. מדובר בארבע חלקות ששטחן הכולל כ-60 דונם. על המקרקעין מתוכננת תוכנית בניין עיר על ידי הותמ"ל, להקמת 1,400 דירות, 72,000 מ"ר לתעסוקה, 8,000 מ"ר למסחר לצד מבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים. להערכת החברה על המגרשים צפויות זכויות לכ- 250 יח"ד.

החברה והשותף יקימו תאגיד משותף אשר ייעודו יהיה ייזום והקמת הפרויקט. שיעור ההחזקה בתאגיד המשותף יהיה 75% לרותם שני ו-25% לשותף. לאחר החתימה על מכתב הכוונות, בכוונת רותם שני והשותפות לפנות בהצעה כלפי בעלי הזכויות במקרקעין לעסקת קומבינציה/עסקת תמורות/ שירותי בנייה, להקמת פרויקט משולב למגורים, למסחר ותעסוקה (ככל שתאושר תב"ע מפורטת), בהתאם לזכויות שינבעו מהמקרקעין. התאגיד המשותף, באמצעות השותף, יפעל להתקשר עם כל הבעלים בעסקה. התקשרות עם כל בעלי המקרקעין הינה תנאי מתלה לשותפות .

השקעת ההון העצמי הנדרש לפרויקט וכן נשיאה באחריות כלפי צדדים שלישיים תהיה בהתאם לשיעור ההחזקות בתאגיד המשותף באמצעות הלוואת בעלים לתאגיד המשותף על ידי כל אחד מהצדדים. אם השותף יבקש מרותם שני, החברה תעמיד לשותף 80% מסכום ההון העצמי שבאחריותו להעמיד, לצורך הקמת הפרויקט. ממועד חתימת מכתב הכוונות ועד קבלת היתר בנייה לפרויקט ותחילת הליווי הבנקאי לפרויקט, התאגיד המשותף יישא בעלויות הפרויקט.

ההצעה לבעלים היא כאמור עסקת קומבינציה , או עסקת תמורות או עסקית שירותי בנייה. שיעור הקומבינציה ייקבע על ידי שמאי מוסכם. השמאי יתחשב בכך שהוסכם בין הצדדים שהרווח היזמי לחברה (לפני מס) הינו לפחות 15% מהכנסות הפרויקט. ינוסח מנגנון הכולל הגנה מעלייה בתשומות הבנייה, החברה תישא בעלות מס רכישה ועלויות הקמה והבעלים בשאר המיסים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עסקת קומבינציהדידי ידידיהאבי טוריסקירותם שניבנימינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...