הפניקס תעמיד לאב-גד עד 110 מיליון שקל לפרויקט ברמת השרון

במסגרת הסכם הליווי, הפניקס תעמיד לחברת בת של אב-גד אשראי או תנפיק פוליסות לבעלי הקרקע ולרוכשים ותעמיד ערבויות. במסגרת הפרויקט ברחוב גולומב יוקמו 27 דירות בבניין בן 8 קומות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)

הסכם ליווי בין הפניקס וחברה בת של אב-גד , לז-רום יזמות והשקעות, שמבצעת את פרויקט גולומב 5 ברמת  השרון: הפניקס תעמיד לחברה אשראי או תנפיק פוליסות לבעלי הקרקע ולרוכשים, בסכום מצטבר שלא יעלה על 110.78 מיליון שקל. בנוסף הפניקס תעמיד לחברת הפרויקט מסגרת אשראי כספי בסך של כ-15.35 מיליון שקל. כל סכום הלוואה שיועמד לחברה במסגרת האשראי יישא ריבית בשיעור הפריים בתוספת שיעור של 1.15%.

העסקה מותנית בין היתר בקבלת דוח אפס, בקבלת העתק מהיתר בנייה, העמדת הון עצמי של 16% מעלות הפרויקט ולא פחות מ-8.48 מיליון שקל ו-1.5 מיליון שקל עבור תת חלקה נוספת, וכן רווחיות של לפחות 16%, מתחת לשיעור זה אב-גד תעמיד הון עצמי נוסף.

כמו כן, על פי ההסכם תעמיד הפניקס לחברת הפרויקט את הערבויות הבאות: פוליסות לרוכשים אשר תונפקנה על ידי הפניקס בסכום כולל  שלא יעלה על 60 מיליון שקל; בטוחות לבעלים ולבנקים תהיינה בסכום קרן כולל שלא יעלה על סך 46.78 מיליון שקל;  בטוחות הבנקים, בטוחות שכ"ד ובטוחת המיסים לא יעלו על כ-4 מיליון שקל. חברת הפרויקט תשלם עמלות ופרמיות עד 0.75%. 

גולומב 5 הוא פרויקט הריסה ובנייה לבניית 27 דירות בבניין בן 8 קומות, מתוכן 15 דירות לשיווק. כיום המבנה כולל 12 דירות בשלוש קומות. היתר ניתן לפני כחודש. החברה צופה הכנסה של כ־54 מיליון שקלים מהפרויקט וסך הוצאות של כ־43 מיליון שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסרמת השרוןאב-גדאב גדראם רצון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...