לאחר שהגיעה לרוב הנדרש: אקרו תבנה 360 יח"ד במרכז חולון במגה פרוייקט תמ"א 38 הריסה ובניה

הבוקר הודיעה החברה כי החתימה על הסכמי הביצוע 67% מבעלי הדירות במתחם שברחוב לאון בלום. במסגרת הפרויקט צפויה החברה להרוס חמישה בניינים ותיקים בני 120 יח"ד, ולהקים 8 בניינים חדשים במקומם

שיתוף הכתבה
יו"ר קבוצת אקרו צחי ארבוב (אלכס פרגמנט, שאטרסטוק)יו"ר קבוצת אקרו צחי ארבוב (אלכס פרגמנט, שאטרסטוק)

קבוצת אקרו הודיעה הבוקר (ב') לבורסה לניירות ערך כי חברת "אקרו לאון בלום בחולון", ש-90% ממנה מוחזקת על ידי קבוצת אקרו, התקשרה בהסכם לביצוע פרוייקט תמ"א 38 במסלול הריסה הריסה ובנייה עם 67% מבעלי הדירות בחמישה בניינים ברחוב ליאון בלום בחולון. "על פי התב"ע הנוכחית, ניתן לבנות במקרקעין 360 יח"ד על פני 8 בנייני מגורים (מתוכן 120 יח"ד יועברו לבעלי הדירות הקיימות)", נכתב בהודעת החברה, עליה חתום המנכ"ל זיו יעקבי.

על פי התיקונים שהתקבלו במסגרת חוק ההסדרים האחרון, שיעור חתימות של שני שליש מאפשר לחברה להוציא את הפרויקט לדרך. בהודעתה כתבה החברה כי "בהתאם להוראות הדין, לצורך ביצוע הפרוירט נדרשת הסכמתם שך כל הדיירים הקיימים (100%) לפרויקט. עם זאת, המפקח על המקרקעין רשאי לאשר את ביצוע הפרויקט, אף אם לא התקבלה על כך החלטה מראש של כל בעלי הדירות בבית המשותףעל פי תביעה של בעלי הדירות שבמועד הגשת התביעה היו בבעלותם 67% מהדירות בבית המשותף ו-67% מהרכוש המשותף".  

לאון בלום הוא רחוב צדדי במרכז העיר חולון החולף במקביל לרחוב וייצמן, אחד מרחובות העסקים הראשיים של העיר. במסגרת הפרויקט צפויים לצאת להריסה בניינים מספר 60 עד 68, בצדו הזוגי של הרחוב במקטע התחום בין הרחובות גולומב וגרינבוים. המתחם מצוי בסמיכות למספר מוקדי משיכה, בהם המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס ועיריית חולון.  בסך הכל עומד שטח המגרש על 9.3 דונם. בהודעתה כתבה החברה כי "למיטב ידיעת החברה, תכנון הפרויקט הנו בהתאם למדיניות המוצהרת של גופי הרשות המקומית... החברה פועלת לאישור תוכנית עיצוב אדריכלי שלאחריה תתאפשר הגשת בקשה להיתר בניה".

את התוכנית קידמה החברה בהתאם לתוכנית ההתחדשות הבניינית לעיר חולון, ח/619, שאושרה על ידי הוועדה המחוזית תל אביב לפני שנה. המדובר בתוכנית אשר בזמן אישורה נחשבה לחדשנית, ואשר מהווה כיום מודל לעשרות תוכניות התחדשות בניינית נוספות המקודמות ומאושרות ברשויות השונות. הרעיון המרכזי בה הוא כי היא מגדירה את זכויות בנייה באשורי העיר השונים באופן נפחי, ולאחר אישורה יכולים הדיירים והיזמים להוציא היתרי בנייה בהתאם להוראותיה, מבלי לאשר תב"ע נוספת. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חולוןח/619אקרו נדל"ןאקרו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...