נדל"ן בקצרה: רם אדרת משווקת בלוד, הפתרון של אביה אחסנה לעיכובי המסירה, מיזם חדש ליוסי בר דוד ברומניה

רם אדרת החלה בשיווק פרויקט בן 400 יח"ד ברובע הבינלאומי בלוד בהחל מ-1.99 מלש"ח לדירה, אביה אחסנה מציעה שירות חדש על רקע העיכובים הצפויים במסירת הדירות, יוסי בר דוד מקדם תוכנית לפארק תעשייה חדש ברומניה

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרוייקט של רם אדרת ברובע הבינלאומי (3Dvision)הדמיית הפרוייקט של רם אדרת ברובע הבינלאומי (3Dvision)

רם אדרת  החלה בשיווק פרויקט בן 400 יח"ד ברובע הבינלאומי בלוד

קבוצת רם אדרת החלה בשיווק פרויקט המגורים "ADERET" ברובע הבינלאומי בעיר לוד. הפרויקט צפוי לכלול 400 דירות חדשות ב-8 בניינים בני 11 קומות, בתכנון משרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים. הרובע הבינלאומי משתרע על פני  3,781 דונם, ועתיד לכלול כ-11,500 דירות חדשות, חלקן במסגרת תוכניות ממשלתיות, דוגמת מחיר למשתכן ומחיר מטרה.

בין הדירות המוצעות למכירה במסגרת המכירה המוקדמת של אדרת: דירות 3 חדרים (75 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת) בהחל מ-1.99 מיליון שקל,  דירות 4 חדרים (96 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת) בהחל מ-2.4 מיליון שקל, דירות 5 חדרים (124 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת) בהחל מ-2.7 מיליון שקל, ופנטהאוזים ודירות גן בגדלים שונים. הפרויקט צפוי לכלול מועדון דיירים, חדר אופניים ועגלות מתקן פינוי אשפה פנאומטי ועוד. הפרויקט מצטרף לרומניה"אדרת בגני איילון" במסגרתו בונה החברה 96 דופלקסים בשכונת גני איילון בעיר. הפרויקט נמצא גם הוא בשלבי שיווק.

טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות של הקבוצה: "הרובע הבינלאומי היא שכונת הדגל של האזור, ולמעשה היא מיני עיר, שעתידה להפוך לאחת המבוקשות ביותר בסביבה, בזכות הקרבה לבאר יעקב, מושב ניר צבי והכי חשוב לתחנת הרכבת, שנמצאת במרחק תחנה אחת מתל אביב. אנו כבר רואים התעניינות משמעותית מצד זוגות צעירים ומשפחות, משפרי דיור ומשקיעים המגיעים בעיקר מהסביבה הקרובה. לשכונה פוטנציאל אדיר, אני מאמינה שנמשיך לבחון אפשרויות להעמיק את פעילותנו באזור".

על רקע העיכובים הצפויים במסירת הדירות: אביה אחסנה מציעה שירות חדש
 
אביה אחסנה, המפעילה מתחמים לאחסנה עצמית (Self storage),משיקה שירות חדש המיועד ליזמים ולקבלנים שמתמודדים עם עיכוב במסירת דירות לרוכשים, במסגרתו תנהל החברה את אחסנת התכולה של רוכשי הדירות עד לקבלת הנכס. השירות מושק על רקע הצפי כי בעקבות הלחימה יחול עיכוב במסירת עשרות אלפי דירות ברחבי הארץ.

מתחם של אביה אחסנה ביד בנימין (רונן טופלברג)מתחם של אביה אחסנה ביד בנימין (רונן טופלברג)

מהחברה נמסר כי במקרים ש עיכוב במסירת הדירות "נוצר מצב המביא לכך שדיירים רבים נדרשים לפנות את דירותיהם הזמניות מחד אך עדיין אינם נכנסים לביתם החדש כפי שהובטח להם, ולכן הם נאלצים לחפש פתרון דיור חלופי זמני ובנוסף פתרון לאחסון חלק משמעותי מתכולת הדירה, שאותה הם לא יכולים או לא מעוניינים להעביר לפתרון הדיור הזמני.
 
"השירות כולל למעשה ניהול של התהליך כולו: יצירת קשר עם הדיירים בהתאם למידע שמתקבל מהיזם;  הערכת תכולה לכל דייר; אישור תקציב מול היזם ולבסוף תיאום וביצוע ההובלה לאחד מ- 13 מתחמי האחסנה שמפעילה חברה אביה. בהמשך, בעת מסירת הדירות, החברה תעביר את התכולה השייכת לדיירים למשכנם החדש".
  
מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת אביה אחסנה: "המענה שפיתחנו עלה כצורך מהשטח. בחודשים האחרונים, על רקע הלחימה והעיכוב במסירת אלפי דירות, אנחנו עדים לעליה בפניות מצד קבלנים ויזמים שמעוניינים להעניק פתרון כולל לרוכשים שלהם. אלה יכולים להיות פרויקטי נדל"ן חדשים או במסגרת של התחדשות עירונית . השירות מעניק פתרון מא' עד ת' גם ליזמים וגם לדיירים, ומאפשר לשמור על יחסים תקינים בין השניים עד לקבלת הדירות".

יוסי בר דוד מקדם תוכנית לפארק תעשייה חדש ברומניה

קבוצת ybdi בבעלות יוסי בר דוד מקדמת בימים אלו את התכנון הפיתוח והשיווק של פארק תעשיה לוגיסטיקה וטכנולוגיה בעיר ז׳ימבוליה (Jimbolia) במערב רומניה, כ-40 ק״מ מערבית לעיר המחוז טימישוארה, שלה שדה תעופה בין לאומי פעיל. הפארק ממוקם במרחק של 50 ק"מ מגבול הונגריה ו-5 ק"מ בלבד מגבול סרביה. המתחם כולל 147 דונם קרקע בבעלות פרטית בטאבו, וזו מוצעת לשיווק החל מגודל מגרש של 5 דונם.

יוסי בר דוד (אדרי מאיר)יוסי בר דוד (אדרי מאיר)


מהחברה נמסר כי "בפגישה שהתקיימה בעיריית ז'מבוליה בחודש ספטמבר האחרון בהשתתפות ראש העיר וסגנו קיבלה התוכנית את ברכת העירייה, שהתחייבה לקדם היתרים במהירות ויעילות לחברות שיגלו עניין במקום". לדברי בר דוד, "זהו הפארק הטכנולוגי התעשייתי-לוגיסטי המשמעותי הראשון שמוקם מחוץ לערי המחוז ברומניה, וזאת בשל הצמידות לגבולותיה המערביים של רומניה באירופה".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי בר דודרם אדרתלודרומניהאביה אחסנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...