מאפריקה ישראל לקבוצת בסט: אסף סימון מונה למנכ"ל בסט ייזום

סימון מילא שורת תפקידים בעולם הנדל"ן, כולל 7 שנים כמנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית. סימון: "כבר בתקופה הקרובה תגביר החברה את היקף היזום, הביצוע והשיווק של הפרויקטים בבעלותה"

שיתוף הכתבה
אסף סימון (אריק סולטן)אסף סימון (אריק סולטן)

קבוצת בסט (BST) הודיעה היום (ג') על מינויו של אסף סימון למנכ"ל חברת בסט ייזום. סימון מגיע לתפקיד לאחר שלפני כשנה סיים כהונה בת 7 שנים בתפקיד מנכ"ל  אפריקה התחדשות עירונית

סימון בעל ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן, לאחר למעלה מ-20 שנים בהן מילא שורה של תפקידים. הוא החל את דרכו בסקטור הנדל"ן בבנק מזרחי טפחות, ולאחר מכן שימש בתפקידים שונים בחברת אפריקה ישראל לאורך 15 שנה. הוא מחזיק בשלושה תארים: תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במשפטים ותואר מנהל עסקים למנהלים.

אליאס טאנוס, מנכ"ל קבוצת BST ואחד מבעלי השליטה בקבוצה: "אני שמח מאד על הצטרפותו של אסף לכוח הניהול האיכותי של הקבוצה, ובטוח שבהובלתו חברת בסט ייזום תתפוס את מקומה בחזית הענף בשנים הבאות. אנו כקבוצה נעמיד את כלל המשאבים לטובת חברת בסט ייזום ונעניק לה את כל הכלים להצליח".

 סימון אמר היום כי "בראש ובראשונה אני מודה על האמון שקיבלתי מאליאס טאנוס מבעלי הקבוצה, מרפי ביסקר יו"ר הקבוצה ומהפניקס, השותפים ב BST. אני סמוך ובטוח שעם גב הקבוצה ואנשיה, חברת בסט ייזום תוביל את הענף בשנים הבאות.

"הקבוצה אליה אני מצטרף בולטת למרחקים במצוינות העסקית, בשירות, באיכות ובבטיחות בכלל תחומי הפעילות של הקבוצה – היזום, הבניה, הגמרים ובפעילות הייזום בקנדה. אני סמוך ובטוח ששילוב הכוחות של כל הזרועות העיסקיות, ימשיך להצעיד אותנו קדימה לחזית הענף". 

לדברי סימון, "כבר בתקופה הקרובה תגביר הקבוצה את היקף היזום, הביצוע והשיווק של הפרויקטים בבעלותה. במקביל, היציבות הפיננסית והמשאבים הרבים של הקבוצה ישמשו אותה לרכישות קרקעות חדשות, שיתופי פעולה והשתתפות במכרזי המדינה. אנו מאמינים כי זהו צו השעה לבנות את הארץ ולתרום לחיזוק העורף". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אסף סימוןמינויים בענף הנדל"ןקבוצת בסטמינויי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...