טרא נדל"ן תבנה מגדל בן 20 קומות ו-72 דירות במקום 22 במרכז ירושלים

הוועדה המחוזית אישרה את התוכנית ברחוב אגריפס 92, סמוך למתחם הישן של בית חולים שערי צדק ברחוב יפו, במסגרתה ייהרס בניין עם 22 דירות, וייבנה מגדל עם 2 קומות למסחר ותעסוקה ועליהן 18 קומות למגורים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברחוב אגריפס בירושלים (ביטמן-בן צור אדריכלים)הדמיה של הפרויקט ברחוב אגריפס בירושלים (ביטמן-בן צור אדריכלים)

השבוע התפרסם ברשומות אישורה של הווועדה המחוזית ירושלים את תוכנית טרא  נדל"ן למגדל בן 20 קומות ברחוב אגריפס 92 במרכז ירושלים. המגדל יכלול 18 קומות של מגורים מעל 2 קומות של שטחי מסחר וציבור. נוסף על כך המגדל יכלול 72 דירות חדשות, 22 מתוכן לדיירים והשאר בשוק החופשי.

כיום בתחום התכנית קיים בניין בן 4 קומות בעל חזית מסחרית לרחוב אגריפס, עם 22 דירות. התוכנית, המתפרסת על 1.33 דונם, ממוקמת באגריפס פינת שערי צדק, סמוך למתחם הישן של בית חולים שערי צדק ברחוב יפו. התוכנית גם מקצה 500 מ"ר שטחים עבור ייעוד ציבורי עליו יוסכם עם העירייה.

שטחי המגורים יכללו 7,200 מ"ר עיקרי ו-3,000 מ"ר שירות, מעל הקרקע. 4,000 מ"ר שטחי שירות יוקצו לטובת חניון, ו-1,440 מ"ר יהיו שטחי מרפסות כלליים. עורך התוכנית הוא אדריכל  ביטמן בן צור,  עורך דין של הדיירים הוא אלי תוסיה, והליווי משפטי לחברה הוא של עו"ד צבי אגמון.

הדמיה של הפרויקט ברחוב אגריפס בירושלים (ביטמן-בן צור אדריכלים)הדמיה של הפרויקט ברחוב אגריפס בירושלים (ביטמן-בן צור אדריכלים)

הוועדה שאישרה את התב"ע לפרויקט כתבה: "לאחר בחינת מסמכי התכנית ושמיעת המלצות החוקר, הוועדה מחליטה לאמץ את המלצות החוקר ולאשר את התכנית בכפוף לתיקון מסמכי התוכנית". רחוב אגריפס  הוא רחוב מרכזי ומתויר, סמוך לשוק מחנה יהודה, רחוב יפו והמלך ג'ורג' וכולל חנויות רבות.

חברת טרא נדל"ן היא חברת התחדשות עירונית המתמקדת בפרויקטים בירושלים. בין הפרויקטם שלה הנמצאים בשלבים שונים: מתחם הרדוף, מתחם בר, מתחם נווה יעקב ועוד.

יונה גרין, מנכ"ל ובעלים של טרא נדל"ן, אמר כי "מדובר בבשורה גדולה המקדמת אותנו צעד נוסף לקראת תחילת העבודות. אנו מייחסים חשיבות רבה לפרויקט אגריפס 92, המהווה שילוב ייחודי בין היסטוריה פועמת למודרניזציה המשדרת יוקרה ועוצמה. אישור התוכנית הינו נדבך נוסף ומשמעותי בדרך ליישום הפרויקט בפועל. במקביל, נמשיך להוביל את ההתחדשות העירונית בירושלים עם פרויקטים נוספים שמפארים ויפארו בעתיד את עיר הבירה של ישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהוועדה המחוזית ירושליםטרא נדל'ן ויזמות בע"משערי צדק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...