העסקה היקרה בדצמבר: דירת פנטהאוז ליד כיכר המדינה נרכשה עבור כ-14.6 מיליון ש'

המדובר בדירה חדשה בפרויקט של רם-מוגרבי-ארדיטי, בשטח 181 מ"ר בקומה השביעית והאחרונה, ומרפסת של 44 מ"ר. הרוכשים תושבי חוץ, שרכשו גם את הדירה הסמוכה. מבדיקת שמאי מקרקעין עולה כי העסקה אינה מעידה על ירידת מחירים, למרות המצב בשוק והמלחמה

שיתוף הכתבה
שמאי המקרקעין שמוליק כהן, על רקע הדמיה של הבניין ליד כיכר המדינה בתל אביב (דובי שמחי, תכנון מעוז פרייס אדירכלים, הדמיה: ando studio) שמאי המקרקעין שמוליק כהן, על רקע הדמיה של הבניין ליד כיכר המדינה בתל אביב (דובי שמחי, תכנון מעוז פרייס אדירכלים, הדמיה: ando studio)

דירת פנטהאוז חדשה בפרויקט בילטמור 3 של חברת רם- מוגרבי-ארדיטי, הנבנה ליד כיכר המדינה בתל אביב, נרכשה לאחרונה עבור 14.59 מיליון שקל (כ-4 מיליון דולר). המדובר בעסקה הכי יקרה בדצמבר 2023. כך עולה מבדיקה של העסקאות היקרות ביותר שדווחו לרשות המיסים. על פי הדיווח שהתקבל ב-21 בדצמבר, מדובר על פנטהאוז בשטח של 181 מ"ר הכולל 5 חדרים בקומה 7 מתוך 7 קומות. זמן האכלוס מיועד ל-2026.

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית (הריסה ובנייה) שבמסגרתו ייהרסו 13 דירות ישנות ויבנו סה"כ 21 דירות מעל חניון תת קרקעי. הדירה הספציפית שנמכרה, על פי אתר החברה, כוללת גם מרפסת של 44 מ"ר. למרכז הנדל"ן נודע כי הרוכשים הם תושבי חוץ המתעתדים להתגורר בדירה ורכשו גם את הדירה הצמודה בקומה, באופן שיאפשר להם להחזיק בקומה כולה. הדירה הצמודה היא בשטח של 51 מ"ר בתוספת מרפסת שמש של כ-20 מ"ר ונרכשה בעבור 4.1 מיליון שקל.

בדיקה שביצע עבור מרכז הנדל"ן שמאי המקרקעין שמוליק כהן, מנכ"ל ובעלים משותף ב- SK שמאות , מעלה כי השווי למ"ר אקוויוולנטי עומד על 73,500 שקל למ"ר כולל גג ומרפסת, וכי המחיר תואם את מחירי הפנטהאוזים בסביבת כיכר המדינה ואינו מעיד על ירידת מחירים למרות המצב בשוק ולמרות המלחמה.

לפי כהן, ניתן לראות כי בחודשים האחרונים יש פחות עסקאות של מגה יוקרה אולם עדיין יש עסקאות בפרויקטי בוטיק בתל אביב ברמת מחירים של 70,000-80,000 שקל למ"ר, עסקה נוספת בדצמבר בוצעה בבניין חדש ברחוב זכרון יעקב 13 בתל אביב, גם הוא ליד כיכר המדינה, שבמסגרתה נרכשה דירת 4 חדרים בקומה 6 מתוך 7 קומות בשטח של 149 מ"ר במחיר של 11 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתפנטהאוזרם מוגרבי ארדיטישמוליק כהןכיכר המדינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...