200 דירות ו-22 אלף מ"ר לתעסוקה: אושרה תוכנית ראשונה באזור התעשייה קריית איתנים באשדוד

על פי התוכנית של בי.יס נכסים באזור התעסוקה המתחדש בצפון-מזרח אשדוד, במקום המבנה של יינות ביתן יוקמו שני מבני מגורים בני 9 ו-30 קומות, כששטחי התעסוקה והמסחר ישולבו בקומות התחתנות

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית באשדוד (מושלי אלדר אדריכלים)הדמיה של התוכנית באשדוד (מושלי אלדר אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה דרום, בראשות עודד פלוס, אישרה אתמול תוכנית ראשונה למגורים באזור התעסוקה המתחדש קרית איתנים בצפון מזרח אשדוד. התוכנית כוללת 200 דירות ו-22,700 מ"ר לתעסוקה. אלו יחליפו את המבנה המסחרי של יינות ביתן.  

התוכנית, שהגישה בי.יס נכסים, היא על שטח כולל של כ-6 דונם, והיא ממוקמת ברחוב האורגים. הדירות יוקמו בשני מבני מגורים בני 9 ו-30 קומות. שטחי התעסוקה והמסחר ישולבו בקומות התחתנות של מבני המגורים. 

התוכנית מיישמת למעשה את מדיניות העיר והוועדה המחוזית הרואה ברובע קרית איתנים רובע מעורב שימושים שבו תתאפשר תוספת משמעותית של יחידות דיור לעיר אשדוד, בשילוב שטחי תעסוקה ומסחר. זאת, תוך התחשבות בשימורו של מרקם התעשייה והמלאכה. מתוך 200 הדירות 50 דירות יהיו בהישג יד: 75% להשכרה בטווח ארוך ו-25% במחיר מופחת. התוכנית נערכה על ידי משרד מושלי אלדר אדריכלים.

מתכננת מחוז דרום במינהל התכנון, מיכל מריל: "מדובר בתכנית חשובה וייחודית לעיר אשדוד אשר מייצרת מרחב אורבני מעורב שימושים, ומהווה סנונית ראשונה לתכניות נוספות המקודמות בתחום אזור זה, אשר עובר תהליכי התחדשות ממלאכה ותעשייה מסורתית לאזור מעורב שימושים, ומאפשר התכנסות הבינוי פנימה וחידוש המרקם הקיים. שינוי זה מציע בין היתר תוספת יחידות דיור במרחב יחודי זה, בעיר שבה אפשרויות הפיתוח וההתרחבות מוגבלות התחומה ממערב בים ובנמל, מדרום בדיונה ובשמורת הטבע וממזרח במגבלות של מערכת הביטחון". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדודהוועדה המחוזית דרוםעודד פלס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...