בלעדי: עיריית י-ם המליצה לקדם 2 מיזמים של אפריקה ישראל ואלייד לבניית 340 דירות באזור התעשייה תלפיות

בתוכנית שמקדמת אפריקה ישראל ייבנה מגדל בן 30 קומות במקום בו שוכן כיום מכון הרישוי "דינמומטר", וזה יכלול 138 יח"ד ו-9,200 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר. בתוכניתה של אלייד ייבנו 2 מגדלים בני 22 קומות ו-200 יח"ד

שיתוף הכתבה
הדמיה של תוכנית ההתחדשות של אפריקה ישראל בתלפיות (אדריכל יגאל לוי - אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיה של תוכנית ההתחדשות של אפריקה ישראל בתלפיות (אדריכל יגאל לוי - אדריכלים ומתכנני ערים)

הוועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית ירושלים המליצה ביום ד' האחרון לוועדה המחוזית להפקיד שתי תכניות הכוללות מגורים, מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור באזור התעסוקה הוותיק תלפיות, בהיקף כולל של כ-340 יח"ד וכ-18 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר.

האחת היא תוכנית המקודמת על ידי אפריקה ישראל , לבניית מתחם לשימושים מעורבים במתחם "דינמומטר" על שם מכון רישוי הרכב שפועל בו כיום. התכנית ממוקמת ברחוב הסדנא 13, בצומת הרחובות הסדנא ופייר קניג. בצומת זה מתבצעות כיום עבודות סלילה לצורך הארכת רחוב פייר קניג מדרום, וחיבורו עם שדרות דרך משה ברעם.

התכנית, בהיקף של כ-2.5 דונם, מציעה הריסה של המבנה המשמש כמכון רישוי והקמת מבנה חדש בן 30 קומות מגורים, הכולל 138 דירות, מתוכן 6 קומות מסד לשימושים מעורבים למגורים, מסחר, תעסוקה, מלונאות ומבנים וצרכי ציבור, ו- 3 קומות מרתף תת-קרקעיות. בתחום קומת המסד מוצעת חזית מסחרית כלפי רחובות הסדנא ופייר קניג. סך שטחי המסחר והתעסוקה בהיקף של כ-9,200 מ"ר.

הדמיה של תוכנית ההתחדשות של אלייד בתלפיות (אדריכל יגאל לוי - אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיה של תוכנית ההתחדשות של אלייד בתלפיות ( אדריכל יגאל לוי - אדריכלים ומתכנני ערים)

תוכנית נוספת, לשימושים מעורבים אף היא, ממוקמת במתחם שבין הרחובות התנופה, הסדנא ויד חרוצים ומתפרשת על פני שטח של כ-4.5 דונם. התוכנית שאותה מקדמת חברת אלייד מציעה הריסת מבנים קיימים והקמת שני מבנים חדשים בני 22 קומות כל אחד, יחד עם 200 יח"ד חדשות.

בנוסף, התכנית כוללת 6 קומות מסד לשימושים מעורבים למגורים, מסחר, תעסוקה, מלונאות, מבנים וצרכי ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-9,000 מ"ר. בתחום קומת המסד מוצעות חזיתות מסחריות כלפי הרחובות הסובבים

את שתי התוכניות עורך האדריכל יגאל לוי – אדריכלים ומתכנני ערים.

מעיריית ירושלים נמסר: "התוכנית מקודמת במסגרת מדיניות רובע תלפיות החדש, אשר מתפתח למרכז רב תכליתי ומגוון שיתאפיין במרחב ציבורי איכותי ורחב, שיעודד הליכתיות ונגישות לצירי הרכבת הקלה ותנועת הולכי רגל. המתחם ישמש כאזור מעורב שימושים, הכולל מגורים, מסחר, תעסוקה, חינוך, תרבות, בילוי, מלאכה, שירותים וגם מלונאות. התכנית שאושרה מבשרת על עוד רבות כאלה באזור, שיהפכו אותו למבוקש, שוקק ותוסס".

ענבר וייס, סמנכ"לית תכנון באפריקה ישראל מגורים: "מעבר להנאה בעבודה המשותפת שלנו יחד עם עיריית ירושלים,  אפריקה גאה להיות חלק משינוי עירוני חשוב  שעובר ציר פייר קניג ואיזור תלפיות כולו, שינוי מבורך שמאפשר התחדשות המרחב הזה ממרחב תעשייתי ומזהם לאיזור עירוני רב שימושים המייצר מרחב ציבורי איכותי מפותח ומזמין לטובת תושבי ירושלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםהתחדשות עירוניתאפריקה ישראלאליידתלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...