שיכון ובינוי: המנכ"ל משה לחמני עוזב; מחליפו - אייל לפידות?

שמועות עקשניות על כך שמנכ"ל הפניקס יעמוד בקרוב בראש חברת הנדל"ן, ויהיה לרביעי בתפקיד בתוך פחות משנתיים • לחמני עוזב לאחר פחות משנה בתפקיד

שיתוף הכתבה
משה לחמני משה לחמני

מנכ"ל חברת שיכון ובינוי , משה לחמני, מסיים את תפקידו – ועל פי כל הסימנים יחליף אותו בתפקיד מנכ"ל חברת הפניקס נכון להיום, אייל לפידות. בימים האחרונים מתגברים הדיבורים סביב האפשרות שלפידות ימונה לתפקיד, והודעתה של שיכון ובינוי על סיום תפקידו של לחמני רק מחזקת את ההערכות.

אתמול (ג') סוכם בין הצדדים כי לחמני, שמונה למנכ"ל ביולי 2018 והיה לפני כן יו"ר החברה, יפנה את מקומו. בהודעה שמסרה חברת שיכון ובינוי לרשות לניירות ערך נכתב כי "מועד סיום הכהונה טרם נקבע, ועד אז ימשיך המנכ"ל לכהן בתפקידו. תנאי הפרישה טרם סוכמו". עוד נכתב בהודעה כי החברה פועלת כבר כעת לאיוש תפקיד המנכ"ל.

כאמור, בימים האחרונות מופיעות עוד ועוד ידיעות המקשרות את לפידות עם תפקיד המנכ"ל של חברת הנדל"ן. לפידות משמש זה עשור כמנכ"ל חברת הפניקס.

יש לציין כי בתקופה האחרונה נרשמה תחלופה רבה בתפקיד מנכ"ל חברת שיכון ובינוי : באמצע 2017 הודיע המנכ"ל באותה תקופה, ירון קריסי, כי הוא מסיים את תפקידו. החליף אותו בתפקיד יובל דגים, באוקטובר 2017, אך בחלוף תשעה חודשים גם הוא הודיע על עזיבה – ובמקומו מונה לחמני. כעת, לאחר פחות משנה בתפקיד, מפנה האחרון את מקומו גם כן.

אלו, כמובן, לא כל השינויים שחוותה החברה בתקופה זו: ביוני 2018 רכש נתי סיידוף את שיכון בינוי מידי שרי אריסון, תמורת 1.1 מיליארד שקל, לאחר שליטה של 22 שנים בחברה בידי משפחת אריסון.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויהרשות לניירות ערךהפניקסמשה לחמניירון קריסיאייל לפידות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...