נדל"ן בקצרה: אפי קפיטל ובראל בונות בי-ם, קרן נדל"ן במרכז ת"א, אלמוג תומכת באדומים מהכרמל, וקרן אלטו נכנסת ללוגיסטיקה

אפי קפיטל ובראל החלו בבניית פרויקט גבעת בראשית בירושלים; קרן נדל"ן החלה לבנות סמוך לכיכר המדינה בת"א;  אלמוג האריכה את הסכם החסות עם קב' הכדורסל של הפועל חיפה; קרן אלטו חתמה על הסכם עם ענקית הלוגיסטיקה IDV‏

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של אפי קפיטל בגבעת בראשית (טוטם הדמיות)הדמיה של הפרויקט של אפי קפיטל בגבעת בראשית (טוטם הדמיות)

אפי קפיטל ובראל החלו בבניית פרויקט גבעת בראשית בירושלים 

החלה הקמתה של שכונת גבעת בראשית בירושלים. במסגרתה, חברת אפי קפיטל נדל"ן בשיתוף קבוצת בראל יקימו את פרויקט 'גבעת בראשית' שיכלול 4 מתחמי מגורים עם 15 בניינים בבנייה מרקמית של 7 עד 13 קומות ו-693 יחידות דיור בעירוב שימושים, עם 1,500 מ"ר מסחר. 416 מהדירות ימכרו במסגרת השוק החופשי ו-277 דירות תחת מחיר מופחת/משתכן. החברה צופה כי הפרויקט יוביל להכנסות של כ-1.4 מיליארד שקל.

הפרויקט יכלול תמהיל דירות מגוון, עם דירות גן בנות 3-5 חדרים, פנטהאוזים ודופלקסים בני 5-7 חדרים ודירות 3-5 חדרים רגילות. דירות 3 חדרים בגודל של כ-80 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-2.631 מיליון שקל. דירות 4 חדרים בגודל של כ-96 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-3.02 מיליון שקל. דירות 5 חדרים בגודל של כ-126 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעת במחיר של החל מ-3.53 מיליון שקל.

שכונת גבעת בראשית המשתרעת על שטח של כ-400 דונם, הינה שכונה חדשה המוקמת כיום בדרום ירושלים על הר בגובה של כ-800 מטר ונמצאת בין שכונת תלפיות לשכונת גילה ממול לקיבוץ רמת רחל. השכונה עתידה לכלול כ-2,500 יחידות דיור עם פארקים, גני ילדים, מבני ציבור ומתחמי מסחר ותעסוקה. 

 אלמוג תמשיך להעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל

מועדון הכדורסל הפועל 'שובל' חיפההודיע כי הסכם החסות עם קבוצת אלמוג ממשיך גם בעונת 2023/24, תחת פרויקט "אלמוג כרמל מערב". במסגרת החסות אשר החלה בתחילת העונה הקודמת והוארכה העונה, יתנוסס לוגו פרויקט המגורים, ברובע הים של חיפה על גב גופיית המשחק ויקבל חשיפה במשחקי הבית והחוץ של הקבוצה. כמו כן יקבל הפרויקט חשיפה באמצעים הדיגיטליים שבהיכל רוממה ובערוצי המדיה השונים של המועדון.

הפועל חיפה בכדורסל (wako studio)הפועל חיפה בכדורסל (wako studio)

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הממוקם בשכונת נווה דוד, ממוקם במרחק אווירי של כ-600 מטר מחוף הכרמל. הפרויקט כולל את שלושת מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר שיתנשאו לגובה של 27-30 קומות ובהם 437 יח"ד. 

הפרויקט אשר המגדל הראשון בו אוכלס בהצלחה בקיץ האחרון, משיק בימים אלו את המכירה המוקדמת שתמשך עד סוף מרץ, למגדל השלישי והאחרון - מגדל 'ריף פרימיום'.  

קרן נדל"ן החלה לבנות סמוך לכיכר המדינה בת"א  

חברת קרן נדל"ן החלה את עבודות הבנייה בפרויקט "קרן בחברה חדשה" ברחוב חברה חדשה 5 בתל אביב, אחד מהרחובות הסובבים את כיכר המדינה בצפון החדש בתל אביב.

מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש, שבמסגרתו החברה תבנה 24 דירות חדשות בבניין בוטיק בן 7 קומות, במקום 12 דירות ישנות בבניין בן 3 קומות על עמודים שנהרס לאחרונה. קרן נדל"ן היא גם היזם וגם המבצעת בפרויקט. צפי האכלוס – סוף שנת 2026.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים גדולים. הבניין נבנה עפ"י תקני הבנייה הירוקה, יהיו בו שתי מעליות ומקומות חניה, ושטחים ציבוריים המשתלבים עם הסביבה, והוא ייהנה מנוף פתוח הפונה לגן הגת. על התכנון אחראי משרד רבין אדריכלים. לאחרונה נמכרה בפרויקט דירת פנטהאוז בת 5 חדרים, בשטח 140 מ"ר ומרפסת בשטח 16 מ"ר בקומה ה-7 (קומת הגג) של הבניין, במחיר של 10 מיליון שקל.

פרוייקט חברה חדשה של קרן נדל"ן (א-סטודיו) 
 
קרן אלטו חתמה על הסכם עם ענקית הלוגיסטיקה IDV‏
 
קרן הנדל"ן ALTO, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ענקית הלוגיסטיקה האמריקאית IDV, מחברות הייזום המובילות ללוגיסטיקה במדינת טקסס ובעיר יוסטון בפרט.  

 האירוע בטקסס (ALTO RE) האירוע בטקסס (ALTO RE)

IDV  הקימה בשנים האחרונות למעלה מ-60 מרכזי לוגיסטיקה, בשטח כולל של למעלה מ-3 מיליון מ"ר ובשווי של מעל 2 מיליארד דולר. מבין 15 המרכזים הלוגיסטיים שאלטו מקדמת בימים אלה בטקסס, בשלב זה לקרן 5 מיזמי ייזום משותפים במדינה עם IDV, ששטחם הכולל עומד על כ-180 אלף מ"ר בעלות של למעלה 160 מיליון דולר. 

לצורך אירוע  החתימה על שיתוף הפעולה הגיעו מלמוד וכידון לטקסס ושם באירוע חגיגי נחתם ההסכם בין שתי החברות. קרן אלטו המתמחה בהשקעה ובייזום נכסים לוגיסטיים ובמרכזי קניות פתוחים בארה"ב הוקמה לפני 14 שנים ובמהלך שנות פעילותה גייסה כ-420 מיליון דולר ב-4 קרנות שונות. אלטו השקיעה ב-76 נכסים בשווי כולל של 1.5 מיליארד דולר ובשטח של כ-14 מיליון רגל רבוע (SF). הקרן ביצעה עד כה 42 אקזיטים ומציגה NET IRR של 17% למשקיעיה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלחדשות הנדל"ןכיכר המדינהאלמוגמבנה נדל"ןקבוצת בראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...