יובלים גייסה 120 מיליון שקל בהנפקת אג"ח מהפניקס, מגדל, מור ומוסדיים נוספים

הקבוצה בבעלות איציק ברוך דיווחה כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב, במסגרתה זכתה לביקושים של כ-238 מיליון שקל. הגיוס נועד לתמוך בפרויקטים הקיימים של החברה ולהרחיב את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית

שיתוף הכתבה
איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו, 3 דיוויז'ן)איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו, 3 דיוויז'ן)

יובלים מגייסת 120 מיליון שקל באג"ח מהמוסדיים. קבוצת יובלים, בבעלותו ובהנהלתו של איציק ברוך, מדווחת היום (ב') כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב סדרה ד', סדרה חדשה. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים של כ-238 מיליון שקל, מתוכן בחרה החברה לגייס סכום של כ-120 מיליון שקל בריבית שקלית של 7.6%  (לא צמוד) לשנה. 

הגיוס שבו לקחו חלק בין היתר הגופים המוסדיים הפניקס, מגדל, מור, ילין לפידות ומיטב, נועד לתמוך בקידום הפרויקטים הקיימים של החברה ולהרחיב את היקף פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, תוך התמקדות באיתור מתחמים חדשים במרכזי ערים ברחבי הארץ. בכוונת יובלים להרחיב ולהוזיל את מקורות המימון העומדים לרשותה כחלק מהמשך צמיחתה והגדלת צבר הפרויקטים, במקביל לקידומם של פרויקטים קיימים.

קבוצת יובלים הוקמה על ידי איציק ברוך בשנת 2000 ומתמחה בייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים, התחדשות עירונית , מסחר, משרדים ולוגיסטיקה באזורי ביקוש במרכז הארץ. בתוך כך מקדמת החברה פרויקטי פינוי-בינוי בערים רבות ביניהן, תל אביב, כפר סבא, נתניה, רמת השרון, אור יהודה, ירושלים וערים נוספות. החברה מקימה בימים אלו מעל 2,000 יח"ד וכ-100 אלף מ"ר למשרדים ,מסחר ולוגיסטיקה.

מיובלים נמסר: "הגיוס המוצלח מהווה הבעת אמון של המשקיעים בחברה, בהנהלתה ובפרויקטים אותם היא מקדמת, במיוחד בתקופת אי-ודאות מאתגרת כמו זאת בה אנו מצויים כיום. הגיוס יתמוך באיתנותה הפיננסית של החברה ויאפשר לה להמשיך ולקדם את עסקיה וליזום פרויקטים חדשים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסמגדלילין לפידותמיטביובליםאג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...