בהשקעה של 50 מיליון שקל: כך נראה בית דני המחודש בשכונת התקווה

אחרי 5 שנים, עיריית תל אביב סיימה את עבודות השיפוץ הפנימי והחיצוני בקמפוס בית דני, שכללו שדרוג תשתיות מקיף. בין היתר הוקם מרכז מבקרים שיספר את סיפורה של השכונה, ושופצו אולם הספורט, הספרייה והסטודיו למחול

שיתוף הכתבה
בית דני המחודש בשכונת התקווה בתל אביב (אמיר חודורוב)בית דני המחודש בשכונת התקווה בתל אביב (אמיר חודורוב)

בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים, עיריית תל אביב- יפו סיימה את עבודות השיפוץ המקיף בקמפוס בית דני בשכונת התקווה שבדרום העיר, ובימים אלה היא חונכת את הקמפוס המחודש.

במהלך 5 השנים האחרונות, העירייה שיפצה וחידשה מהיסוד את הקמפוס כאשר עבודות שדרוג המבנה כללו שיפוץ פנימי וחיצוני כולל חידוש כל תשתיות המיזוג, החשמל, השירותים בקומות, שיפוץ הרחבה והחזיתות ועוד. 

כחלק משדרוג הקמפוס הוקם מרכז מבקרים ומורשת ראשון מסוגו בעיר שיספר את סיפורה של שכונת התקווה, חודשו כל מתקני הכושר במועדון הכושר, שופצה הקומה השנייה בבניין שתשמש את מנהלת הרווחה החינוכית, סטודיו למרכז מחול ומרחבי למידה מתקדמים וחדשניים בספרייה וכן נבנתה מעלית חדשה לראשונה מאז הקמת המרכז. 

חניכת הקמפוס המחודש ((אמיר חודורוב)חניכת הקמפוס המחודש ((אמיר חודורוב)

במקביל שופץ אולם הספורט שמשרת בחודש אלפי שחקנים ושחקניות כדורסל, תושבים ותושבות שבאים לריקודי עם מכל גוש דן, חוגי ספורט בענפים תחרותיים ברמה ארצית כגון: האבקות, התעמלות אומנותית ועוד. בנוסף, הספרייה שופצה מהיסוד וכעת תתאים לקהלים נוספים כמו משפחות וגיל הרך, ילדים וילדות ונוער, סטודנטים וסטודנטיות ועוד.

מרכז בית דני השוכן בשכונת התקווה הוקם לפני 45 שנה והוא משתרע על שטח של 12 דונם. המרכז נחשב למקום מרכזי בקרב תושבי ותושבות דרום העיר, ומשרת בממוצע על בסיס שבועי כ-5,000 תושבים ותושבות מהשכונה ומחוצה לה. המרכז כולל חדר כושר, מרכז לגיל הרך, מרכז לילדים ולילדות ונוער, מועדון גמלאיות וגמלאים, ריקודי עם, חוגי ספורט, מחול ומוזיקה, ספרייה, בריכה, אירועי תרבות, כדורסל וכדורגל בשיתוף קבוצת הכדורגל בני יהודה ועוד.

הספרייה שחודשה בבית דני (אמיר חודורוב)הספרייה שחודשה בבית דני (אמיר חודורוב)

חידוש קמפוס בית דני על ידי עיריית תל אביב-יפו מצטרף לשיפוצים מקיפים ויסודיים שנעשו במרכז דוהל לאמנויות הבמה, בבריכה הקיצית ומגרשי הספורט, בהקמת שבט צופים חדש, בשיפוץ של אצטדיון הכדורגל, שהופכים את הקמפוס לאחד המרהיבים בישראל, בעלות כוללת של למעלה מ-150 מיליון שקלים. 

ראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי: "אחת הגאוות הגדולות שלי בשכונת התקווה הוא מרכז בית דני. בשנים האחרונות השקענו עשרות רבות של מיליונים בהקמת חדר כושר ומגרש כדורגל חדש, שיפוץ מקיף של חזית הבניין ורחבת הכניסה, שיפוץ ושדרוג ברכת השחייה ואולמות הספורט והמחול, שיפוץ מרכז התרבות דוהל והכפלת היצע התרבותי משנה לשנה. 

צילום: אמיר חודורובצילום: אמיר חודורוב

"בית דני הוא הלב הפועם של השכונה המזרים חיים וחיות בעורקי הרחובות והבתים. אין ילד שגדל בשכונת התקווה וסביבותיה שלא ביקר בו וחווה את מה שיש למקום להציע; מרחב קהילתי בו נמצאים קשישים עם ילדים, תושבים ותיקים וחדשים, שיעורי ספורט, מדע, מוסיקה, והכל תחת קורת גג אחת. אני מזמין את תושבי השכונה להגיע ולהנות מהמרכז המחודש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דרום תל אביבעיריית תל אביבשכונת התקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...