נדל"ן בקצרה: המהנדסים התכנסו באקספו, גיא ודורון משווקת ברעננה, שרביב משיקה בקריית אתא

מאות מבכירי הענף הציגו השבוע את תחזיותיהם בכנס השנתי של איגוד המהנדסים בתל אביב, גיא & דורון לוי יוצאת לשיווק של 3 בניינים ברעננה, שרביב משיקה 3 מגדלים בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: יגאל גוברין יו"ר איגוד המהנדסים, הילה חדד-חמלניק ובשמת פלג-סרצנסקי מנכ"לית האיגוד (שאולי לנדנר)מימין לשמאל: יגאל גוברין יו"ר איגוד המהנדסים, הילה חדד-חמלניק ובשמת פלג-סרצנסקי מנכ"לית האיגוד (שאולי לנדנר)

בכירי הענף הציגו את תחזיותיהם בכנס השנתי של איגוד המהנדסים

בכירי ענף הבנייה והתשתיות וגורמים ממשלתיים מקצועיים הציגו את התחזיות שלהם לשנים הקרובות בכנס ה-14 לבנייה ותשתיות של איגוד המהנדסים, שנערך השבוע באקספו בגני התערוכה בתל אביב.

בין המשתתפים בארוע היו יגאל גוברין, יו"ר איגוד המהנדסים לבניה ולתשתיות, בשמת פלג-סרצנסקי, מנכ"לית האיגוד, הילה חדד־חמלניק, מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה ושותפה בפיתוח של כיפת ברזל, אבישי קימלדורף, מנהל פרויקטים ראשי בקרן ריאליטי, ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים, אדריכל משה צור וחיים פייגלין סגן נשיא התאחדות הקבלנים.  במהלך האירוע, פרס מפעל חיים הוענק למהנדס יוסף ינון, מייסד ויו"ר חברת ינון תכנון ולמהנדס דוד דוד, יועץ קרקע וגיאוטכניקה, חתן פרס קפלן.

גוברין התייחס למשבר הגדול בענף הבניה והתשתיות: "המלחמה הובילה להעמקת המשבר שכבר קיים בענף. המחסור בפועלי בניין היום כל כך גדול, סדר גודל של כ-100 אלף פועלים, שמרביתם הגיעו מהשטחים. תוסיפו על זה מחסור של בין 5,000 ל-6,000 מהנדסים, מחסור עליו אנחנו זועקים כבר כמה שנים, שהולך ומעמיק. מי יבנה את כל הדירות שאנחנו צריכים פה? לא רק ידיים עובדות, נדרש פה תיקון רציני בכל הקשור לנושאים של פערי המיגון, רעידות האדמה, התחדשות עירונית ונושא המבנים מסוכנים שהיה על המוקד עד לא מזמן ושכחנו ממנו לגמרי, אבל הוא לא נעלם. המבנים האלו רק הולכים והופכים מסוכנים יותר. אלו הן בעיות ייסוד בענף שלנו, הבעיה היא שהממשלה לא מתפקדת. כל משבר יוצר הזדמנות גדולה וההזדמנות שלנו היא עכשיו. בניהול נכון של משרדי הממשלה הרלוונטיים אפשר יהיה להועיל לענף בניה ולמשק בכלל וזו הזעקה שלנו - שיתחילו לעבוד".

גיא & דורון לוי יוצאת לשיווק של 3 בניינים ברעננה

חברת גיא & דורון לוי הבונה 7 בניינים ב"שכונת המאה" ברעננה, הכריזה על יציאה לשיווק של 3 בניינים נוספים במסגרת פרויקט KENKO, הכוללים 85 יחידות דיור בבניינים בני 6-9 קומות. פרויקט KENKO נמצא בסמוך לרחוב "פרדס משותף" בדרום העיר. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של 3 עד 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

לרגל שיווק שלושת הבניינים, יוצאת החברה להשקה במחירי פריסייל על כל סוגי הדירות בפרויקט. לדוגמא, דירת 4 חדרים ישווקו החל ממחיר של 3.56 מיליון שקלים. צפי אכלוס הפרויקט: יוני 2026. בנוסף מציעה החברה מבצע משכנתה מסובסדת בגובה 3.49% בלבד בריבית קבועה לא צמודה ל – 25 שנה, לפרק זמן מוגבל וכן מסלולי תשלום אטרקטיביים.

 הדמית הפרויקט בשכונת המאה רעננה (סטודיו 84) הדמית הפרויקט בשכונת המאה רעננה (סטודיו 84)


שכונת המאה היא השכונה הראשונה שנבנית ברעננה מאז שכונת נווה זמר. השכונה נבנית בין כביש 531 שמדרום לה, ורחוב פרדס משותף מצפון. היא עתידה להתפרש על פני כ-442 דונם ולכלול 1,562 יחידות דיור, קרוב ל-10,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, מבני ציבור ועוד. 20% מהדירות ייחשבו דירות קטנות, בגודל של 70-75 מ"ר.

שרביב משיקה 3 מגדלים בגבעת אלונים בקריית אתא

חברת שרביב משיקה שלב חדש של שלושה מגדלים בשכונת גבעת אלונים בקריית אתא  - Tower Plus - הכולל שלושה מגדלים חדשים בני 20 קומות, בכל מגדל יש 72 דירות. כל מגדל יכלול מועדון ילדים/דיירים, טרקלין עסקים עם חללי עבודה, חדר כושר מאובזר ולובי כניסה מעוצב בגובה שתי קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות גן, דירות בנות 4-5 חדרים, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. המחיר ההתחלתי לדירת 4 חדרים עומד על 1.72 מיליון שקל.

פרויקט גבעת אלונים כולל 1,180 יח"ד בבניה רוויה לצד בנייני בוטיק וצמודי קרקע. השלב הראשון של הפרויקט כלל 622 יח"ד שאוכלסו, ולאחרונה החלה חברת שרביב  בשיווק השלב השני בשכונה הכולל 558 יחידות דיור במגדלים בני 20 קומות, בנייני פלקס בני 10 קומות, בנייני בוטיק נמוכים וצמודי קרקע דו-משפחתיים.

(Studio Y) חללי העבודה במגדלים החדשים בגבעת אלונים(Studio Y) חללי העבודה במגדלים החדשים בגבעת אלונים


שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב: "אנחנו שמחים לחזור ולבנות מגדלים נוספים בשכונה. השכונה מאופיינת בסביבה בעלת אופי כפרי עם צפיפות בניה נמוכה. המגדלים מאפשרים גם למי שמעדיף סגנון חיים יותר אורבני ויוקרתי, כפי שקיים במגדלים במרכזי הערים הגדולות, למצוא את מקומו בשכונה, ועדיין ליהנות מאופייה הייחודי".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שרביבגיא ודורון לויגבעת אלוניםאיגוד מהנדסי הבנייה והתשתיות בישראלשכונת המאה רעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...