אזורים הגיעה לרוב הדרוש בשכונת אושיות ברחובות ותקים 400 דירות במקום 100 כיום

במסגרת הפרויקט בדרום העיר ייהרסו 6 בניינים ויוקמו בניינים בני 10 ו-16 קומות, כאשר התכנון הוא לשמור על צביון השכונה ולהקים גם גינות ציבוריות, אזורי פנאי ומסחר מלווה רחוב. מדובר בחלק מתוכנית התחדשות כוללת לשכונה לכ-5,000 דירות

שיתוף הכתבה
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)

חברת אזורים הגיעה לרוב הדרוש לקידום פרויקט פינוי-בינוי בשכונת אושיות שבדרום רחובות. בשבוע שעבר הודיעה על כך אזורים לתושבי השכונה בכנס שערכה עבורם. תוכנית ההתחדשות העירונית המתוכננת במתחם שבשכונה, כוללת הריסתם של 6 בניינים עם 112 יח"ד, כאשר במקומן ייבנו 403 יח"ד.

המתחם תחום ברחובות שדרות הקיבוצים, אהוד דולינסקי, מבצע ליטני וצבי אפל. התכנון כולל בנייה מרקמית כך שחלק מהבניינים יהיו בעלי 16 קומות וחלקם בעלי 10 קומות. המתחם החדש מתוכנן בשמירה על צביון השכונה כך שיהיו בו גם אזורי פנאי משותפים ומושקעים, גינות ציבוריות, אזורי ישיבה ומפגש וכן מסחר מלווה רחוב. 

המתחם  הינו חלק משכונת אושיות אשר נמצאת בדרום העיר. השכונה גובלת ברחוב הרצל ממערב וכפר ביל"ו מדרום, בשטח המתפרש על פני כ-450 דונמים. השכונה בקרבה לצירים ראשיים ותחברה ציבורית, לרבות כביש 412 וכביש 40. הפרויקט  הינו חלק מתכנית התחדשות כוללת לשכונה, של אזורים, לכ-4,900 יח"ד, הכוללים תוספת של 2,600 יח"ד שאושרה להפקדה בדצמבר.

במעמד הכנס נכחו סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל ומנהלת הפרויקט מטעם אזורים, רותם דרור; עו"ד יוסי אומיד המייצג את הדיירים בפרויקט; משרד עורכי הדין אגמון עם טולצ'ינסקי המייצגים את חברת אזורים; היועץ החברתי אשר וטורי וכן אדריכל הפרויקט גל מרום. 

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "מדובר באירוע מרגש ביותר וזאת לאחר תקופה ארוכה בה, יחד עם הדיירים, השקענו מאמצים רבים בקידום הפרויקט. התקדמות הפרויקט מגיעה גם על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' וההבנה בקרב תושבים רבים על החשיבות שיש בקידום התחדשות עירונית אשר תספק לדיירים דירות חדשות, תשתיות משודרגות ובעיקר ביטחון. בפרט, עבור שכונת אושיות הוותיקה ברחובות אשר דייריה זכאים להתחדשות ולסביבת חיים איכותית. אנו מברכים את כל הדיירים שהגיעו ומצפים בקוצר רוח לשלבים הבאים בפרויקט".       


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאזוריםרחובות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...