העסקה הכי יקרה בפברואר: דירת 160 מ"ר בקומה ה-30 בבבלי נמכרה עבור 15.9 מלש"ח

משפר דיור שילם 15.9 מיליון שקל על דירה הצופה לים בפרויקט "בראשית" שמקדמת משפחת כוזהינוף, ואשר צפוי להתאכלס בעוד חודשים ספורים. הדירה ברמת מעטפת, ממוקמת בקומה ה-30 מתוך 43 במגדל

שיתוף הכתבה
הדמיה של מגדל בראשית בשכונת בבלי (יסקי מור סיוון)הדמיה של מגדל בראשית בשכונת בבלי (יסקי מור סיוון)

העסקה היקרה ביותר בחודש פברואר, הייתה רכישת דירת מעטפת בפרויקט בראשית ברחוב פעמוני יוסף בשכונת בבלי תל אביב, תמורת 15.9 מיליון שקל (4.35 מיליון דולר),כך על פי נתוני רשות המיסים. מדובר בדירה בשטח כולל של 161 מ"ר הפונה לים, שנמכרה ברמת מעטפת, ותצריך עוד השקעה בבינוי הפנימי. הדירה בקומה 30 מתוך 43, בבניין הכולל 173 דירות. את הדירה רכש איש עסקים ישראלי מתל אביב, משפר דיור, שביקש לא להיחשף.

המגדל ניצב בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת בבלי בתל אביב, במרכזו של פארק בן 70 דונם. בשטח שבו נבנה, ניצבה עד לפני מספר שנים שכונת "גבעת עמל" שפונתה לאחר מאבק של מספר שנים מצד תושביה. התכנון האדריכלי הוא של יסקי, מור, סיון אדריכלים, על עיצוב הפנים חתומה מעצבת הפנים אירמה אורנשטיין.

מגדל בראשית מציע מגוון דירות למכירה, החל מ- 75 ועד 400 מ"ר, עם אפשריות להרחבה. התמהיל כולל גם דירות גן ופנטהאוז על קומה מלאה. 69 עסקאות דווחו בפרויקט זה בחודש פברואר. האכלוס תוכנן לספטמבר, אך יוקדם כבר למאי-יוני השנה. מחירים למ"ר בפרויקט נעים בין 75 אלף שקל ל-120 אלף שקל. המגדל כולל 4 קומות חניון תת קרקעי בשטח של כ-14 אלף מ"ר, ספרייה, מרתף יינות, חמאם טורקי, חדר סקווש ובריכת שחייה אולימפית.

הדמיה של הבריכה בפרויקט (יסקי מור סיוון)הדמיה של הבריכה בפרויקט (יסקי מור סיוון)

בשיחה עם מוטי כוזהינוף, ממשפחת כוהזינוף, הבעלים והיזמים של מגדל בראשית, מספר: "מגדל בראשית הולך ומתקרב לקו הסיום. מתחילים לאכלס במאי-יוני. כל המגדל ייחודי בדירות שלו, בכל המגדל הדירות פונות למערב. כיוון שהמגדל מתקרב לאכלוס, הרבה אנשים שישבו על הגדר נמצאים במו"מ מול הפרויקט ואנחנו מאמינים שבחודשים הקרובים יהיו יותר עסקאות. 

"דעתי היא שהמגדל יחצה את כל הקווים האפשריים בתל אביב במספרים, המחירים עדיין בחיתולים. הדירה עצמה מרווחת, מרפסת 28 מ"ר, חזית לים. הרוכשים הפוטנציאליים הם בעיקר תושבי חו"ל שעושים עלייה לארץ והם בשלבי סיום של החוזים. תמהיל הרוכשים שכבר רכשו הוא מאוד מגוון, יש אנשי עסקים, מקצועות חופשיים, הייטק, משפרי דיור, מצמצמי דיור, בנים של, מצליחנים ותושבי חו"ל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מוטי כוזהינוףבבלירשות המסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...