חג'ג' קיבלה היתר ל-215 דירות במגדל בן 30 קומות בצפון תל אביב

מדובר בחלק מפרויקט במתחם איינשטיין, סמוך לקניון רמת אביב, שיכלול גם שטחי מסחר בהיקף של כ-4,500 מ"ר. בחודש שעבר קיבלה החברה היתר ברחוב איינשטיין 35 הצמוד, שיכלול 300 יח"ד במגדל בן 33 קומות. במרכז מתחם איינשטיין תוקם שדרת קניות

שיתוף הכתבה
תמיר אמר, מנכל קבוצת חג'ג (שלומי יוסף)תמיר אמר, מנכל קבוצת חג'ג (שלומי יוסף)

קבוצת חג'ג' הודיעה היום (ג') כי קיבלה היתר חפירה ודיפון בפרויקט שהיא מקדמת ברחוב איינשטיין 33 בתל אביב, כחלק ממתחם שכולל גם את איינשטיין 35. המתחם ממוקם בפינת הרחובות איינשטיין ולוי אשכול, בסמוך לקניון רמת אביב בצפון תל אביב ולתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה שיעבור במקום. במקום ייבנו 215 יחידות דיור במגדל בן 30 קומות, ובעוד שני בניינים בני 13 קומות, וכן שטחי מסחר בהיקף של 2,600 מ"ר בקומת הרחוב ו-1,800 מ"ר שטחי מסחר בקומת המרתף הראשונה. 

בחודש שעבר קיבלה החברה היתר חפירה ודיפון ברחוב איינשטיין 35 במתחם, שיוקם במסגרת פרויקט EINSTAIN TOWER. המגדל שיוקם בו יהיה בן 33 קומות וכחלק ממנו ייבנו גם שני בניינים מרקמיים בגובה 14 קומות כל אחד, כך שבסך הכל צפויות בו 300 יח"ד. עוד ייבנו 9,000 מ"ר שטחי מסחר. במרכז המתחם תקום שדרת קניות. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל משה צור. 

מנכ"ל קבוצת חג'ג', תמיר אמר, אמר היום כי "ההיתר הזה תומך בהאצת התנופה שבה נמצאת הקבוצה, הן בקידום פרוייקטים בתחום היזמות והן בהתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית. בנייתן של יותר מ-1000 יח"ד במקביל באזורי הביקוש בתל-אביב מעידים על העוצמה והאיתנות של הקבוצה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'רמת אביבתמיר אמרחג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...