בהשקעה של 250 מיליון שקל: מגדל במו"מ להיכנס לשותפות עם דמרי בפרויקט השכרה בפ"ת

אם המו"מ יצלח, מגדל תחזיק ב-49% מהפרויקט במסגרתו יוקמו 340 דירות להשכרה ארוכת טווח בשכונת סירקין, ויכלול גם כ-2,170 מ"ר למסחר ותעסוקה. העסקה עדיין לא חתומה וכפופה בין היתר לקבלת אישורים של ועדות ההשקעה במגדל ביטוח

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי (רועי טפר)יגאל דמרי (רועי טפר)

קבוצת מגדל במו"מ מתקדם להיכנס כשותפה בפרויקט דיור להשכרה של י.ח דמרי. מגדל תיכנס כשותפה של דמרי (49%) בפרויקט, שבו יוקמו 339 דירות להשכרה ארוכת-טווח בשכונת סירקין בפתח תקווה, שבו זכתה דמרי בפברואר 2023 תמורת 120 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר ותעסוקה בשטח של כ-2,170 מ"ר. היקף ההשקעה הכולל של מגדל בפרויקט זה (עלות רכישת קרקע ועלויות ההקמה) צפוי להגיע ל-250 מיליון שקל. אך העסקה עם דמרי עדיין לא חתומה, והיא כפופה בין היתר לקבלת אישורים של ועדות ההשקעה במגדל ביטוח.

מגדל ניהלה לאחרונה מו"מ עם אלקטרה מגורים לרכישת 20% מהחברה תמורת 250 מיליון שקל, זאת לאחר שרכשה עם הפניקס 5.5% מהחברה תמורת 120 מיליון שקל יחדיו והגדילה את אחזקתה למעל 7%. 

מדובר בשלב הראשון באסטרטגיה של מגדל להגדיל את תיק הנדל"ן להשכרה. לפי הערכות בשוק ההון וענף הנדל"ן, מדובר בהשקעות שהיקפן הכולל עשוי להגיע לכמיליארד שקל. 

המו"מ מתנהל לאחר שעל פי הדוחות השנתיים במהלך 2023 מכרה דמרי, שמשרדיה נמצאים בדרום, כ-650 יח"ד לעומת 1,170 ב-2022, אך היקף ההכנסות הצטמצם ב-5% בלבד. נציין שיגאל דמרי, בעלי י.ח דמרי, הוא גם מהמציעים לרכישת הקרקעות בשדה דב מנושי חנן מור והגיש הצעה בסכום של 1.1 מיליארד שקל, הצעה נמוכה משל ישראל קנדה ויצחק תשובה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמרימגדלדיור להשכרהדמרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...