אזורים מקדמת מגדל מגורים בן 35 קומות ו-132 דירות צמוד למכללת שנקר ולאיילון

על פי תוכנית הפינוי-בינוי שתגיע מחר (ב') לדיון בוועדה המחוזית, בכניסה המערבית לרמת גן יוקם מגדל ש-30% מהדירות בו יהיו עד שטח של 65 מ"ר, ו-600 מ"ר של שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים איל טישל (ינאי אלפסי, 3Division)סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים איל טישל (ינאי אלפסי, 3Division)

הוועדה המחוזית תל אביב תדון מחר (ב') בהפקדת תוכנית התחדשות עירונית של אזורים בכניסה המערבית לרמת גן, בסמוך למכללת שנקר, שכונת חרוזים ומתחם הבורסה, למגדל בן 35 קומות עם 132 דירות. על פי התוכנית המגדל ייבנה מעל קומת קרקע מסחרית בגובה של כ-5 מטרים, ומעל ל 4-5 קומות חניה תת-קרקעיות. זאת במקום חמישה מבנים בני 3-4 קומות כיום, הכוללים 50 דירות. 

המגדל מיועד לעירוב שימושים, מסחר מגורים. בנוסף יוקצה שטח לשימושים ציבוריים. התוכנית מתפרסת על  2.44 דונם בציר הכניסה המערבי לעיר, בין הרחובות ביאליק וידע עם בשכונת החרוזים. בצמוד למתחם ממוקמות הכניסה לנתיבי איילון ומכללת שנקר. בחלקו הדרומי של המתחם ממוקמת הבורסה. שטח ממוצע ליח"ד יהיה 95 מ"ר ו-30% מהדירות לא יעלו בגודלן על 65 מ"ר. הדירות יכללו מרפסות מקורות בממוצע של 12 מ"ר ולא יעלו על 14 מ"ר. 600 מ"ר יוקצו למסחר ולמבני ציבור יוקצו 1,500 מ"ר.

לאחרונה השיגה אזורים את הרוב הדרוש לבניית 182 דירות בשכונת נווה יהושע ברמת גן. רוב דרוש השיגה גם בשכונת יד לבנים בעיר ל-226 דירות. עוד לאחרונה במתחם הבורסה: אושרה תוכנית תדהר למגדל תעסוקה בן 45 קומות ו-45 אלף מ"ר תעסוקה והופקדה תוכנית אשטרום  למגדל תעסוקה, מסחר וציבור בן 50 קומות. עיריית רמת גן גם מקדמת באזור את המגדל הגבוה בישראל בן 111 קומות ביוזמת קנדה ישראל וב.ס.ר.


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםהוועדה המחוזית תל אביבשנקרהבורסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...