למרות התקופה המורכבת: מבנה חתמה על 8 הסכמי השכרת שטחי מסחר ב-49 מיליון שקל

סך השטחים המושכרים במסגרת 8 ההסכמים שנחתמו ברבעון הראשון לשנה עומד על 2,700 מ"ר. תקופות השכירות - בין 3 ל-5 שנים עם אופציה להארכה. בין השוכרות החדשות: אייבורי שתפתח סניף בחולון, רשת מטבחי היוקרה מודולנובה שתפתח אולם תצוגה בהרצליה פיתוח, ו-WeShoes שתגיע לבארות יצחק

שיתוף הכתבה
עוזי לוי על רקע מגדלי תל אביב של מבנה (עופר חן, אסף פינצ'וק) עוזי לוי על רקע מגדלי תל אביב של מבנה (עופר חן, אסף פינצ'וק)

חברת מבנה חתמה ברבעון הראשון של 2024 על שמונה הסכמי שכירות במתחמי הקניות שבבעלותה ברחבי הארץ. בסך הכל נחתמו הסכמים להשכרת כ-2,700 מ"ר, כאשר סך ההכנסות הצפוי מההסכמים החדשים הוא כ-49 מיליון שקל על פני כל תקופות השכירות של שמונת ההסכמים (לא כולל תקופות האופציה). בין היתר נחתמו החוזים עם החברות אייבורי, רשת ההלבשה ווי שוז, , רשת חנויות התכשיטים אוליביה אסטילו ועוד. החוזים נחתמו לטווח שבין 3 ל-5 שנים עם אופציות להארכה שמגיעות עד לכ-5 שנים נוספות בחלק מההסכמים.

בינואר נחתם ההסכם עם רשת אייבורי, שמונה 25 סניפים בכל רחבי הארץ, וצפויה לפתוח את הסניף הראשון שלה לשנה זאת במתחם מבנה חולון בשטח של כ-92 מ"ר. עם הרשת מתקיימים מגעים להסכמי שכירות במתחמים נוספים. רשת המסעדות האיטלקיות מוצ'ה חתמה גם היא בינואר עם קבוצת מבנה על חוזה לסניף בשטח של כ-100 מ"ר במגדלי אקרשטיין בהרצליה. בפברואר הושלם חוזה נוסף עם מודולנובה, יצרנית מטבחי היוקרה, חדרי האמבטיות והמגורים הבינלאומית שתשכור אולם תצוגה של כ-1800 מ"ר במגדלי אקרשטיין שבבעלות מבנה.

לידר חתמה בפברואר על חוזה להקמת חנות בשטח של כ-145 מ"ר במתחם בארות יצחק. בעלי מותג הסושי "קטאנה" חתמו גם הם בפברואר על 2 חוזים עם קבוצת מבנה להקמת סניף בשטח של כ-157 מ"ר במגדלי תל אביב, וסניף במגדלי אקרשטיין בהרצליה פיתוח בשטח של כ-160 מ"ר. רשת דוכני תכשיטי זהב גולד פילד ושעונים, אוליביה אסטילו, אשר מונה 6 סניפים,  תקים דוכן חדש במתחם חברת מבנה במגדלי תל אביב בנחלת יצחק בעיר, על פי חוזה שחתמו הצדדים במרץ. רשת בגדי הילדים, ווי שוז אאוטלט, פותחת את סניף האאוטלט הראשון שלהם בבקעת אונו במתחם בארות יצחק, על פי ההסכם שנחתם במרץ הסניף יתפרש על פני שטח של כ-237 מ"ר.

מבנה נדל"ן מחזיקה כיום ב-563 נכסים מניבים המושכרים לכ-3,000 שוכרים בשטח כולל של כ-1.6 מיליון מ"ר, הפזורים ברחבי ישראל. בנוסף, לחברה 24 פרויקטים מניבים בשלבי בנייה, תכנון ויזום בהיקף של כ-850 אלף מ"ר.

עוזי לוי, מנכ"ל מבנה: "אנו רואים ב-17  מרכזי הקניות שלנו כמנוע צמיחה משמעותי עבור החברה, ואנו נמשיך ונשביח את הנכסים שלנו עם שוכרים אסטרטגיים. ההסכמים עליהם חתמנו בחודשים האחרונים הינם תוצר של פעילות ממוקדת, מתוך מטרה לשדרג ולהשביח את נכסי החברה, ומדובר בתנופת עשייה משמעותית, במיוחד על רקע התקופה המורכבת בשוק. הפיזור הגיאוגרפי הנרחב של נכסי החברה, מאפשר לנו גם בעת הנוכחית, להמשיך ולייצר ערך ללקוחות  ולבעלי העסקים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרכזי קניותמבנה נדל"ןמבנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...