בהשקעה של מיליארד שקל: היתר לפרויקט המשרדים והמסחר של ויתניה בהר חוצבים בי-ם

עיריית י-ם נתנה היתר דיפון וחפירה לפרויקט על ציר גולדה מאיר שיכלול 3 מבנים של משרדים, שטחי מסחר וציבור. בין השוכרים צפויים להיות משרדי ממשלה וחברות הייטק. ראש עיריית י-ם: "פרויקט ייחודי שיספק אלפי מקומות עבודה לתושבי העיר"

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בהר חוצבים (משרד אדריכלים ישר)הדמיה של הפרויקט בהר חוצבים (משרד אדריכלים ישר)

עיריית ירושלים הודיעה היום (ד') כי נתנה היתר דיפון וחפירה לפרויקט הר חוצבים של חברת ויתניה בעיר. היקף ההשקעה בפרויקט צפוי לעמוד על כמיליארד שקל. 

הפרויקט מתפרס על שטח של 28 דונם בהר חוצבים, וממוקם על ציר גולדה מאיר וסמוך לתחנת הרכבת הקלה, ובמסגרתו מתוכננת הקמת 3 מבנים של משרדים, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים. בשטח יש זכויות בנייה קיימות ל-70,000 מ"ר בשלב ראשון. בשלב השני מתכוונת החברה להגדיל את זכויות הבניה ל-130,000 מ"ר ו-50,000 מ"ר למרתפי חניה.

בין השוכרים צפויים להיות משרדי ממשלה, וחברות הייטק וביוטק. המבנים החדשים יצטרפו לבניינים קיימים בשטח הכוללים שטחי מעבדות, מחסנים לוגיסטיים, משרדים ומרכז אנרגיה.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון אמר היום כי "מדובר בפרויקט ייחודי שיספק אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר ויהווה מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הירושלמית. חברת ויתניה שותפה לפיתוח העיר ומאמינה בירושלים, הוכחה לכך כי ירושלים היא עיר אטרקטיבית להשקעות ולעסקים, נמצאת בתנופה והופכת למרכז כלכלי מוביל בישראל".

מנכ"ל ויתניה , עפר זיו, אמר כי "עיריית ירושלים והעומד בראשה מקדמים מאוד את נושא התעסוקה בירושלים. אם המגמה הזו תימשך היא צפויה לשנות את פני העיר בשנים הקרובות מבחינת מקומות תעסוקה. אזור התעסוקה הר חוצבים, בכניסה לעיר, הוא אחד האזורים עם פוטנציאל הפיתוח הגבוה ביותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםויתניהירושליםהר חוצביםתעסוקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...