קטה גרופ הרסה 2 בניינים בפתח תקווה ותבנה 96 דירות בשני מבנים בני 9 קומות

במסגרת תמ"א הריסה ובנייה הרסה בשבוע שעבר קטה גרופ שני בניינים בני 4 קומות ברחוב ח"ן. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ-110 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ-130 מיליון שקל. האכלוס צפוי במהלך 2027 ועד כה כבר נמכרו 95% מהדירות

שיתוף הכתבה
הריסת הבניין בפתח תקווה (גל בן יהושע) הריסת הבניין בפתח תקווה (גל בן יהושע)

חברת קטה גרופ הרסה בשבוע שעבר שני בנייני מגורים בני 4 קומות ברחוב ח"ן בפתח תקווה, מערבית לרמת ורבר, לצורך הקמת 2 בניינים חדשים בני 9 קומות, במסגרת תמ"א הריסה ובנייה. הבניינים החדשים שיבנו יכללו 96 דירות חדשות במקומן של 32 הדירות שנהרסו. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ-110 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ-130 מיליון שקל. אכלוס הפרויקט צפוי להיות במהלך שנת 2027.  עד כה כבר נמכרו 95% מהדירות.

דירות 3 חדרים בשטח של כ- 74 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת נמכרו במחיר ממוצע  של 2.4 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בשטח של 98 מ"ר + כ-12 מ"ר מרפסת, נמכרו במחיר ממוצע של 2.7 מיליון שקל ודופלקסים בני 5-6 חדרים  של 150 מ"ר נמכרו ביותר מ- 4 מיליון שקל.

הבניין שנהרס בפתח תקווה (גל בן יהושע) הבניין שנהרס בפתח תקווה (גל בן יהושע)

גיל קטה, מנכ"ל ובעלים קטה גרופ: "אנשים רואים שהרכבת הקלה משנה את המציאות והפכה את פתח תקווה לנגישה מאוד לתל אביב ורוצים לנצל את ההזדמנות לקנות דירה על התוואי, טרם עליית המחירים. התנופה בפתח תקווה מאפשרת לנו להגדיל את קצב הפרויקטים, מדובר בפרויקט ההתחדשות השביעי שהרסנו רק בחצי שנה האחרונה. החברה פועלת כשני עשורים בעיר ועד היום הקימה יותר מ-1,000 יחידות דיור.

"פתח תקווה עברה וממשיכה לעבור התפתחות מאסיבית, הכוללת הקמת שכונות חדשות והרכבת שהשביחה את ערך הנכסים הנמצאים בקרבתה היא אחד מהגורמים שתרמו לכך. דוגמה לכך ניתן לראות גם בפרויקט אורלוב 31 שאנו משווקים בימים אלה, הנמצא גם הוא  על תוואי הרכבת. אנחנו מתרגשים להגיע ליום ההריסה ממש לפני חג הפסח, ומודים לדיירים ולגורמים המוניציפליים שסייעו לקדם את הפרויקט".

קטה גרופ בנתה ואכלסה עד היום למעלה מ-1,000 יחידות דיור למגורים וכ-5,000 דירות נוספות נמצאות בשלבים שונים של תכנון וביצוע.  סך הנכסים של החברה נאמד בכ-850 מיליון שקל וצפי ההכנסות מפרויקטים לשנה הקרובה מוערך בכמיליארד שקל


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פתח תקווההריסת בנייןקטה גרופ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...