מגדל ביטוח ופיננסים: טל האופטמן ישמש כמנהל תחום הנדל"ן בחטיבת ההשקעות

מגדל ביטוח ופיננסים הודיעה על קידומו של האופטמן, שכיום מנהל את פעילות נדל"ן חו"ל בחטיבת ההשקעות של החברה, וכעת ינהל את תחום הנדל"ן. להאופטמן (44) ניסיון עשיר בתחום, והוא ניהל בין היתר את מחלקת רכישות הנדל"ן במנורה מבטחים. תיק הנדל"ן של מגדל בישראל עומד על כ-15 מיליארד שקל בפועל

שיתוף הכתבה
טל האופטמן (יח"צ מגדל)טל האופטמן (יח"צ מגדל)

מגדל ביטוח ופיננסים הודיעה היום (ב') על קידומו של טל האופטמן למנהל תחום הנדל"ן בחטיבת ההשקעות, המנוהלת על-ידי ארז מגדלי. האופטמן משמש מזה כשנתיים כמנהל פעילות נדל"ן חו"ל בחטיבת ההשקעות וכעת ינהל את תחום הנדל"ן, לרבות תיק נדל"ן ישראל, אותו ניהל במשך למעלה מעשרים שנה צחי הרץ, אשר הודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 ביוני 2024. 

האופטמן (44) אחראי על כלל תיק השקעות הנדל"ן בחו"ל של מגדל ביטוח ופיננסים, הכולל הון עצמי מושקע בשווי של כ-2 מיליארד דולר. טרם הצטרפותו למגדל, ניהל טל את מחלקת רכישות הנדל"ן במנורה מבטחים ולפני כן ניהל את האופרציה של נכסי הנדל"ן באירופה בחברת Delek Global Real Estate במשרדיה בישראל ובלונדון. טל שימש במגוון תפקידים בעולמות הנדל"ן מאז 2007 כחלק מפעילות בבנק ההשקעות Bear Stearns בלונדון ובהמשך התמקצע בהשקעות נדל"ן ישירות במסגרת פעילותה של חברת הפרייבט אקוויטי Kalan Capital. כאמור, כעת טל ימונה למנהל תחום הנדל"ן בקבוצת מגדל. 

מגדל נחשבת כאחת מחמש חברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל: תיק הנדל"ן של הקבוצה בישראל עומד כיום על היקף של כ-15 מיליארד שקל בפועל, ומונה כ-3 מיליארד שקל נוספים כחלק מהשלמת פרויקטים ביזמות. 

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנחנו שמחים להודיע על קידומו של טל האופטמן לתפקיד מנהל תחום הנדל"ן בחטיבת ההשקעות. טל מקבל לידיו את הובלת תחום הנדל"ן בקבוצה בארץ ובחו"ל, אשר מהווה עוגן משמעותי בתיק ההשקעות של מגדל. ואני מאחל לטל הצלחה רבה בתפקיד החדש". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:השקעות נדל"ןמגדל ביטוח ופיננסיםטל האופטמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...