חברת אמנת השלימה מכירת משרדים ברמת החייל תמורת כ-10 מיליון שקל

אמנת ניהול מערכות השלימה עסקה שנחתמה בפברואר מול רוכש פרטי למכירת 711 מ"ר של שטחי משרדים בשני נכסים ברחוב הברזל בת"א. 60% מהתמורה הכוללת לשני הנכסים כבר שולמה במעמד ההסכם בהמחאה בנקאית והוחזקה בנאמנות

שיתוף הכתבה
 בית אמנת ברמת החייל (באדיבות אתר vtlv) בית אמנת ברמת החייל (באדיבות אתר vtlv)

אמנת ניהול מערכות, בשליטת אסף אברהם ושמואל בר אור ובניהולו של שמואל אלפסי, השלימה מכירת 711 מ"ר של שטחי משרדים ברחוב הברזל 32 ברמת החייל, תל אביב, תמורת 9.5 מיליון שקל. כך דיווחה החברה היום (ב') לבורסה. זאת לאחר שהתקבלה יתרת התמורה בעסקה: 3.83 מיליון שקל, מתוכם 0.7 מיליון מוחזקים בנאמנות עד המצאת כל המסמכים הדרושים, דוגמת אישור מס שבח או אישור עירייה.

מדובר בעסקה שנחתמה בפברואר השנה, לפיה אמנת וחברת הבת טסנת בדיקות תוכנה, ימכרו שני נכסים לרוכש פרטי. על פי ההסכם אמנת מוכרת יחידת משרדים בשטח 233 מ"ר, 7 מקומות חניה ואחסון בשטח 53 מ"ר תמורת 3.19 מיליון שקל. החברה הבת טסנת מוכרת 478 מ"ר, 13 מקומות חניה ו-52 מ"ר אחסון תמורת 6.38 מיליון שקל. 60% מהתמורה הכוללת לשני הנכסים כבר שולמה במעמד ההסכם בהמחאה בנקאית והוחזקה בנאמנות.

בדוחותיה הכספיים של החברה ליוני 2023, שווי נכס אמנת ונכס טסנת רשום בסך כולל של כ-3.7 מיליון שקל. להערכת אמנת,  עם השלמת מכירת נכסי החברה ונכסי טסנת, התזרים הצפוי מהמכירה יעמוד על סך של כ- 9.5 מיליון ש"ח והרווח החשבונאי בגין המכירה צפוי לעמוד על סך של כ-5.6 מיליון שקל.

לדברי אמנת, מכירת הנכסים היא חלק ממהלכי החברה לחיזוק הסינרגיה בין החברה והחברות המוחזקות על ידיה למיקוד עסקי ולשימוש מיטבי במשאבים, בין היתר, באמצעות קליטת עובדי חברת טסנת והנהלתה במשרדי החברה ברחוב הברזל 34 הסמוך ברמת החייל, בית אמנת. כמו כן, "תמורת המכירה יתווסף כסף לקופת המזומנים של הקבוצה, אשר יאפשר גמישות בבחינת אפיקי צמיחה חדשים, לרבות בחינת השקעות ובחינת מיזוגים ורכישות".

הברזל 32 הוא בניין משרדים קלאס בי בן 6 קומות בשטח 7,000 מ"ר כולל קומת מסעדות בקרקע. בית אמנת בברזל 34 הוא בניין בן 4 קומות משרדים מעל לקומת מסחר ולובי ומעל 3 מרתפי חנייה, בשטח קומה טיפוסית כ-2,000 מ"ר ברוטו.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםשמואל אלפסירמת החיילאמנת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...