לפי שווי של למעלה ממיליארד שקל: כלל ביטוח תרכוש 4.8% ממניות קבוצת חג'ג' עבור 52 מלש"ח

העסקה עליה דווחה היום (ג') החברה שבשליטת צחי ועידו חג'ג' משקפת לחברה שווי של למעלה ממיליארד שקלים. בחודשים האחרונים ביצעה כלל שורה של השקעות בחברות נדל"ן, כולל השקעה בהיקף 770 מיליון שקל באפריקה ישראל מגורים

שיתוף הכתבה
האחים צחי ועידו חג'ג' (קבוצת חג'ג')האחים צחי ועידו חג'ג' (קבוצת חג'ג')

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', דיווחה היום (ג') כי קיבלה כתב התחייבות מחברת ביטוח לרכישת 3 מיליון מניות של החברה, המהוות 4.8% מסך המניות של החברה, תמורת סכום של כ-52 מיליון ש"ח. על פי ההערכות בשוק, המדובר בחברת כלל ביטוח. ההשקעה המיועדת תבוצע בכפוף לאישור דירקטוריון קבוצת חג'ג' ולאישור הבורסה, במחיר של 17.25 שקלים למניה. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של כ-1.08 מיליארד שקלים.

בחודש שעבר סיכמה קבוצת חג'ג' את שנת 2023 ברווח נקי של שהסתכם בכ-269 מיליון שקלים, נתון שיא של החברה מאז הנפקתה בבורסה בשנת 2010. כמו כן, בחודש שעבר ביצעה הקבוצה  מהלך משמעותי במטרה להגדיל את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, ונכנסה לשותפות בחברת צים בהרי נדל"ן בשיעור של 50%, לצד בעלי החברה עדי צים אשר מחזיק ב-50% הנותרים.

לאחרונה ביצעה כלל שורה של עסקאות השקעה בחברות ובמיזמי נדל"ן, אשר הגדולה בהן היא השקעה של עד 770 מיליון שקל בחברת אפריקה ישראל מגורים, במסגרתה רכשה 20% ממניות אפריקה התחדשות עירונית . לפני כחודש רכשה החברה 4% ממניות רוטשטיין תמורת 22 מיליון שקל, במסגרת עסקה בה תשקיע בחברה עד 50 מיליון שקלים.

בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג' מסרו: "הקצאת המניות מבטאת אמון באיתנות הפיננסית ובאופק העסקי של הקבוצה. הקבוצה נמצאת בעיצומו של יישום תכנית אסטרטגית שנתנה מענה למציאות המורכבת בשוק בשנת 2023, וערוכה לחזרת הביקושים הן בפעילות היזמית והן בהתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'כלל ביטוחשוק ההוןצחי חג'ג'עידו חג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...