עזרת הציבור נדרשת: קבוצת חג'ג' ואביב בנייה גייסו יחד כרבע מיליארד שקלים באג"חים

קבוצת חג'ג קיבלה התחייבויות מוקדמות של משקיעים לרכישה בשווי 124.06 מיליון שקל, במחיר ליחידה של 980 שקל, המהווה את מחיר הסגירה. אביב בנייה סיימה את מכרז ההנפקה לציבור על הרחבת סדרת אג"ח בגיוס של 127.62 מיליון שקל, כשבמסגרת הצעת המדף הוצעו לציבור איגרות חוב בערך של עד 156.25 מיליון שקל ב-156,250 יחידות

שיתוף הכתבה
היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג' ((טל צ'יקורל, סייברקו)היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', מבעלי השליטה בקבוצת חג'ג' ((טל צ'יקורל, סייברקו)

קבוצת חג'ג גייסה 124 מיליון שקל ביום האחרון לסדרת אג"ח (יד'), בהמשך לדיווחים בחודשים האחרונים על כוונה להנפיק את הסדרה החדשה שאינה המירה למניות. זאת לקראת הצעת מדף שבכוונת החברה לפרסם בימים הקרובים.  גם אביב בנייה סיימה את מכרז ההנפקה לציבור על הרחבת סדרת אג"ח (7) בגיוס של 127.62 מיליון שקל, זאת בעקבות המכרז שערכה ביום רביעי האחרון.

ביום חמישי האחרון התקיים מכרז לקבלת התחייבויות מוקדמות ממשקיעים מוסדיים מסווגים. במסגרת המכרז הוגשו לקבוצת חג'ג' התחייבויות מוקדמות של המשקיעים המסווגים לרכישת יחידות אג"ח בשווי כולל של 309 מיליון שקל, מתוכן החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות של משקיעים לרכישה בשווי 124.06 מיליון שקל (במחיר ליחידה של 980 ש"ח) המהווה את מחיר הסגירה.

מחיר הסגירה יהווה את המחיר המזערי ליחידה במסגרת ההנפקה לציבור, ככל שתתקיים, אשר תיעשה במסגרת דוח הצעת מדף בדרך של הצעה אחידה. יודגש כי מחיר היחידה הסופי יקבע במסגרת ההצעה לציבור, ככל שתתקיים.

בתוך כך סיימה אביב בנייה  את מכרז ההנפקה לציבור על הרחבת סדרת אג"ח (7) בגיוס של 127.62 מיליון שקל, זאת בעקבות המכרז שערכה ביום רביעי האחרון. במסגרת הצעת המדף הוצעו לציבור איגרות חוב בערך של עד 156.25 מיליון שקל ב-156,250 יחידות. 

במכרז שנערך ביום שלישי האחרון התחייבו משקיעים מוסדיים לרכישת 125 אלף יחידות ב-125 מיליון שקל, המהווים 80% מהיחידות בהצעת המדף. המחיר שנקבע ליחידת אג"ח במכרז הוא 1,021 שקל. רוב המשקיעים הציעו הצעות גבוהות ממחיר הסגירה: הזמנה של 13 משקיעים מוסדיים מסווגים, אחת של משקיעים מהציבור. שלושה משקיעים מוסדיים בחרו בהזמנות במחיר הסגירה. בסך הכול כאמור גויסו 127.62 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חג'ג'אג"חאביב בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...