אושר: מליבו אינווסטמנטס תקים 2 בניינים בני 625 דירות בקנדה

בית המשפט הקנדי קיבל את ערעורה של החברה ואישר את התב"ע הנוגעת לפרויקט EXPRESS CONDOS בטורונטו • החברה דיווחה כי מכרה את רוב הדירות בשלב א' של הפרויקט

שיתוף הכתבה
קנדהקנדה

אור ירוק לפרויקט המגורים EXPRESS CONDOS של חברת מליבו אינווסטמנטס: בית הדין לענייני תכנון בטורונטו, קנדה, אישר לאחרונה את תוכנית בניין העיר הנוגעת לפרויקט – ובכך אִפשר את יציאת הפרויקט לדרך. למעשה, בית הדין קיבל את ערעורן של שתי חברות, Trippet Yorkdale Inc. ו-Wilson Yorkdale Inc., שבאמצעותן מחזיקה חברת מליבו ב-90% מהפרויקט. השתיים ערערו על ההחלטה לבצע תיקון בתב"ע הנוגעת לפרויקט, ובית הדין לענייני תכנון בטורונטו קיבל את ערעורן – והחליט להעניק לתוכנית תוקף מלא.

פרויקט EXPRESS CONDOS כולל שני בנייני מגורים שבהם ייבנו בסך הכול 625 יחידות דיור – 265 דירות בשלב הראשון ו-360 דירות בשלב השני, המשתרעות על פני 420 אלף רגל רבוע. כמו כן, כולל הפרויקט 30 אלף רגל רבוע של שטחי מסחר ומשרדים. 

החברה עדכנה, בהודעתה לרשות לניירות ערך מהיום (א'), כי עד כה מכרה 256 דירות מתוך 265 הדירות בשלב א' של הפרויקט, במחיר ממוצע של 726 דולר קנדי לרגל רבוע. כעת החלה לפעול החברה לקבלת היתרי בנייה, במטרה להתחיל בעבודות בשטח של שלב א' בפרויקט.

מליבו אינווסטמנטס, מבית מליבו ישראל, נוסדה בשנת 2002, והיא משמשת כזרוע של החברה האם בקנדה. היא חתומה על יותר מעשרה פרויקטים בצפון אמריקה, בעיקר בעיר טורונטו ובסביבתה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליבו בניהתב"עהשקעות נדל"ן בחו"לEXPRESS CONDOSמליבו אינווסטמנטס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...