תמורת 50 מיליון שקל ל-5 שנים: זה היוניקורן שישכור מגב-ים ושופרסל 7,000 מ"ר ברעננה

גב-ים (69.5%) ושופרסל נדל"ן (30.5%) חתמו על עסקה מול חברת דרייבנטס, המאפשרת בנייה של רשתות טלקום ובינה מלאכותית, בבניין הדרומי בפרויקט גב-ים בלב אזור התעשייה קריית אתגרים רעננה. כבר ב-2021 הפכה דרייבנטס ליוניקורן לאחר שגייסה 208 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)

גב-ים (69.5%) ושופרסל נדל"ן (30.5%) חתמו השבוע על עסקה להשכרת משרדים לחברת DriveNets  (דרייבנטס) הישראלית, המאפשרת בנייה של רשתות טלקום ובינה מלאכותית (AI) על תשתיות ענן, בשטח של כ-7,000 מ"ר עילי בבניין הדרומי בפרויקט גב-ים רעננה. ההכנסות הצפויות: 50 מיליון שקל לחמש שנים. ב-2022 דרייבנטס גייסה 262 מיליון דולר ממשקיעים לפי שווי של יותר מ-2.5 מיליארד דולר. כבר ב-2021 הפכה החברה ליוניקורן לאחר שגייסה 208 מיליון דולר לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר. החברה נוסדה ב-2015 על ידי עידו סוסן והלל קוברינסקי.

פרויקט גב-ים הוא תוצאה של עסקת קומבינציה של גב ים עם שופרסל נדל"ן, וכולל שני בניינים בני 10 קומות משרדים, מעל קומת מסחר כפולה, וממוקם בלב אזור התעשיה קריית אתגרים ברעננה.  שטחו כ-70,000 מ"ר מתוכם כ-40 אלף מ"ר עילי (35,000 תעסוקה, 5,000 מסחר), הוא תוכנן על ידי אדריכל משה צור ואדריכל דני אוחנה. במאי בשנה שעברה סגרה גב-ים עסקאות בפרויקט להשכרה לשתי חברות תמורת 85 מיליון שקל. אכלוס הבניין הצפוני בפרויקט החל לאחרונה ואכלוס הבניין הדרומי צפוי כבר ברבעון הקרוב.

את עסקת השכירות מטעם גב-ים הוביל סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה, יריב בר-דעה, וליוו משרדי עורכי הדין גולדפרב לוי, ערן ועורכי-הדין וקסלר ברגמן. בגב-ים מציינים כי "פעילות החברה נשענת על בסיס לקוחות בינלאומיים חזק וחסין, מהמובילים בעולם ובארץ", וכי הם מנהלים משאים ומתנים מתקדמים עם חברות טכנולוגיה מובילות במוקדים מרכזיים.

לגב-ים צבר פרויקטים רחב, הכולל 10 פרויקטים בייזום במוקדי ביקוש, בשטח כולל של כ-410 אלף מ"ר (חלק גב-ים במאוחד), בהשקעה כוללת של כ-4.4 מיליארד שקל. פרויקטים אלו, עם השלמתם ואכלוסם, צפויים להוסיף להכנסות החברה כ-336 מיליון שקל בשנה, ויעמידו את מצבת הנכסים של החברה על כ-1.5 מיליון מ"ר, וסך הכנסות צפויות בסך של כמיליארד שקל בשנה. כ-50% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו שווקו, כך גם דווח בדוחותיה החודש לגבי נתוני הרבעון הראשון של השנה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רעננהשופרסל נדל"ןבינה מלאכותיתגב יםגב-ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...