לפי שווי של 36 מיליון שקל: קרסו נדל"ן רכשה עתודת קרקע בקיבוץ גלויות לפרויקט של 100 יח"ד

קרסו רכשה 50% מעתודת קרקע של RAY-TLV לפרויקט מגורים בצומת הרצל-קיבוץ גלויות בדרום ת"א. בפרויקט מתוכנן בניין מגורים בן 11 קומות שיכלול מגורים לצד מבנה לשימור - השוק הבריטי שפעל לפני קום המדינה - לשימושי תעסוקה ומסחר

שיתוף הכתבה
אבי רומנו וזיו פופלבסקי (עופר חגיוב)אבי רומנו וזיו פופלבסקי (עופר חגיוב)

קבוצת RAY-TLV מכרה לקרסו נדל״ן 50% מזכויותיה בעתודת קרקע בקיבוץ גלויות תל אביב תמורת 18.3 מיליון שקל, המשקפים שווי של כ-36 מיליון שקל. RAY-TLV בעלת 20% מהשטח שהיקפו הכולל 3.6 דונם, והיא פועלת, דרך חברה בת, להשלים את רכישת הקרקע מיתר בעלי זכויות בדרך של התחדשות ועסקאות קומבינציה. כמו כן חתמה על הסכם שותפות עם קרסו , כך ששתי החברות יחזיקו בפרויקט בחלקים שווים ויקדמו את השלמת רכישת הקרקע והתכנון.

הפרויקט, בצומת הרצל קיבוץ גלויות, מצוי בשלב שלאחר אישור תב"ע ובהליך לגיבוש בעלי הזכויות. מתוכנן בו בניין מגורים בן 11 קומות שיכלול כ-100 יחידות דיור עם דירות בשטח מינימלי של 50 מ"ר לצד מבנה שימור לשימושי תעסוקה ומסחר.

החברה מכנה את הפרויקט 'פרויקט השוק הבריטי', משום שהפרויקט ממוקם במקום שבו שכן בשנים שלפני קום המדינה השוק הבריטי, שוק של בעלי מלאכה וסוחרים זעירים. משרד בר אוריין אדריכלים מתכנן את שימורו ושחזורו של השוק ובו מבנה ייחודי לתעסוקה, ובליבת המתחם יוקם בניין המגורים. החברות יפעלו יחדיו  לאיתור והתקשרות מול מספר רב של בעלים במתחם לשם איחודו למתחם תכנוני אחד בסביבה זו ושמירה על אופיו של השוק במקומו המקורי.

אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY TLV: ״השותפות עם קרסו נדל״ן, חברה מקצועית וותיקה, היא צעד משלים ואסטרטגי לפרויקט מורכב זה. שילוב היכולות של החברות, צפוי להצמיח פרויקט ייחודי במתחם שחיכה הרבה שנים ליוזמה זו".

קבוצת RAY TLV היא בבעלות אבי רומנו, זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין ומתמחה ברכישה והשבחה של קרקעות ונכסים מורכבים בת"א. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןתל אביבRAY TLV
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...