אחרי 12 שנה באזורים: שלי יוסף גרין מצטרפת למחלקת ההתחדשות העירונית בבוני התיכון

ב-9 השנים האחרונות ניהלה יוסף גרין את תחום הפינוי-בינוי באזורים. יוסף גרין: "אזורים זה בית ואני שומרת לה פינה חמה בלב. בוני התיכון חברה שהתקדמה המון ושתעשה הרבה בשנים הבאות". רון אבידן מנכ"ל אזורים: "מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך הדרך"

שיתוף הכתבה
שלי יוסף גרין (באדיבות המצולמת)שלי יוסף גרין (באדיבות המצולמת)

שלי יוסף גרין מצטרפת למחלקת ההתחדשות עירונית בבוני התיכון, תחת ניהולו של רן מלאך מנכ״ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית . בתשע השנים האחרונות יוסף גרין כמנהלת תחום הפינוי-בינוי באזורים, תחת סמנכ"ל ההתחדשות של החברה איל טישל, ולפני כן עסקה בתחום המכירות. בסך הכל עבדה גרין 12 שנה באזורים ו-20 שנה בענף הנדל"ן. היא צפויה להתחיל בתפקידה בשבוע הבא.

במסגרת תפקידה באזורים היתה יוסף גרין חתומה על ניהולם של מתחמים גדולים בארץ במסלול פינוי בינוי , ביניהם בערים יהוד, בת ים, הרצליה וגבעת שמואל. היא ליוותה באופן אישי ויום-יומי את הדיירים במכלול התחומים והצרכים, מהמפגש הראשון ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה.

לדברי יוסף גרין, "המעבר בין אזורים לבוני התיכון מהווה התקדמות ואתגר. אזורים זה בית, מקום שהייתי בו הרבה זמן, ואני שומרת לו פינה חמה בלב. בוני התיכון היא חברה עם פוטנציאל שהתקדמה המון בשנים האחרונות, הגיעה לתוצאות מדהימות ועוד תעשה הרבה בשנים הבאות. זיהיתי את הפוטנציאל ואת האנשים, והמעבר מרגש מאוד ומשמעותי עבורי".

רון אבידן, מנכ״ל חברת אזורים: "אנו מודים לשלי על תרומתה המשמעותית והמסורה לחברת אזורים במהלך 12 השנים האחרונות. שלי הפגינה מנהיגות יוצאת דופן ותרמה רבות להצלחת החברה בפרויקטים שונים ובפרט בתחום ההתחדשות העירונית. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בדרך החדשה ומאמינים כי היא תמשיך להביא את אותה התשוקה והמקצועיות גם לאתגר הבא שלה. שלי היתה ותישאר חלק בלתי נפרד ממשפחת אזורים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםרון אבידןשלי יוסף גריןבוני התיכון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...