עבור 90 מיליון שקל: תדהר הראל מניבים רכשה קרקע בגלילות לבניית מיזם תעסוקה מסחר ומגורים

חברת הנדל"ן המשותפת לקבוצת תדהר ולקבוצת הראל ביטוח ופיננסים רכשה מחברת פרדס מילשטיין קרקע בשטח 14 דונם באזור התעסוקה גלילות. מהחברה נמסר כי בתחום הקרקע ישנה כבר תב"ע בתוקף, להקמת פרויקט תעסוקה ומסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר, אך בכוונתה לקדם תוכנית נוספת להעצמת הזכויות

שיתוף הכתבה
תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, וסמי בבקוב, מנהל חטיבת השקעות בהראל ביטוח ופיננסים (עופר חג'יוב, טל שחר, שאטרסטוק)תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, וסמי בבקוב, מנהל חטיבת השקעות בהראל ביטוח ופיננסים (עופר חג'יוב, טל שחר, שאטרסטוק)

תדהר הראל מניבים, חברת הנדל"ן המשותפת לקבוצת תדהר ולקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, הודיעה היום (א') כי רכשה מחברת פרדס מילשטיין קרקע בשטח 14 דונם באזור התעסוקה גלילות שבשטח רמת השרון, תמורת 90 מיליון שקלים. בכוונת החברה לקדם במקום תוכנית להקמת פרויקט מעורב שימושים לתעסוקה, מסחר ומגורים. מהחברה נמסר כי בתחום הקרקע שנרכשה על ידה ישנה כבר תב"ע בתוקף, להקמת פרויקט תעסוקה ומסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר, אך בכוונתה לקדם תוכנית נוספת להעצמת הזכויות.

אזור התעסוקה גלילות, הממוקם בסמוך למתחם "הסינמה סיטי", מצוי בקרבתם של מספר צירי תנועה מרכזיים, בהם נתיבי איילון ממזרח, כביש 2 ממערב, וכביש 5 מדרום. בנוסף, מתוכננות לקום במקום תחנת מטרו ותחנת רכבת קלה על תוואי הקו הירוק. במתחם כבר נבנים כיום הפרויקטים הראשונים - BIG גלילות וקמפוס התעסוקה של חברת סולארג'.

את תדהר הראל מניבים יצג בעסקה עו"ד אפרים לוי ממשרד פישר ושות' את המוכרים ייצגו עו״ד רועי בר ועו"ד רותם לבנון ממשרד אברהם בר.

תומר אלפסי, מנכ"ל חטיבת הייזום והמניבים בקבוצת תדהר : "גם בימים מורכבים אלה, קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את בניית הארץ ופיתוח התעסוקה בישראל תוך שימת דגש על סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים של איכות, חדשנות וקיימות. אנו בטוחים כי הפרויקט החדש, שיוקם על קרקע בגלילות, יוביל להתחדשות האזור וייצר סביבת מסחר, מגורים ותעסוקה חדשנית, ינגיש לציבור מרחבים משותפים איכותיים ויאפשר ללקוחותינו חיים טובים יותר, בטוחים יותר ובריאים יותר".

סמי בבקוב מנהל חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "ההסכם של התאגיד המשותף לרכישת הקרקע  וקידום הפרוייקט בגלילות הוא דוגמא קלאסית ליתרון המשמעותי בשותפות של חברות חזקות ומקצועיות במשק. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם תדהר , קבוצת נדל"ן ובנייה מובילה בעלת ניסיון נרחב בישראל ובטוחים כי הצלחת המיזם תאפשר להשיג תשואה יציבה ונאה לטובת העמיתים והמבוטחים של הראל. הכניסה למיזם הינה חלק משרשרת עסקאות שמבצע מערך הנדל"ן של הראל לאורך השנים האחרונות, הנובע מהשאיפה להגביר את הנוכחות באפיקי השקעה בעלי תשואה ריאלית תחרותית. השקעה זאת מצטרפת לתיק נכסי נדל"ן איכותי ומגוון שמטרתו להעניק לחסכון הארוך טווח עוגן תשואתי ויציב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הראלגלילותתדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...