אב-גד הגיעה לרוב הדרוש לפרויקט פינוי-בינוי לבניית כ-200 דירות במרכז בת ים

במסגרת הפרויקט ייהרסו 52 יח"ד ברחובות הרצוג ומ"ג, קרוב לשדרות העצמאות. ע"פ ההסכם אם הרווח לאב-גד יהיה קטן מ-18% על פי החלטת שמאי, החברה תוכל לבטל את ההסכם. היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט - כ-311 מיליון ש"ח

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה, שאטרסטוק)מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה, שאטרסטוק)

חברת אב-גד הגיעה לרוב הדרוש לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות הרצוג ומ"ג במרכז בת ים ל-195 דירות. זאת לאחר שהגיעה ל-68% חתימות. כך הודיעה החברה היום (ד') לבורסה. מדובר ברחובות בקרבה לשדרות העצמאות במרחק נסיעה של כ-10 דקות מחוף יוספטל.

במסגרת ההסכם התחייבה החברה לשירותי בנייה לבעלים הכוללים את הריסת המבנים קיימים, שבהם 52 יחידות דיור למגורים, והקמת מבני מגורים חדשים בהתאם להיתר, אשר על פי התב"ע החדשה צפוי לכלול סה"כ כאמור כ-195 יחידות דיור, כשיתרת 143 הדירות הן לשיווק על ידי אב-גד ,  זאת בתוספת חניות ומחסנים. הפרויקט צפוי לכלול 2 או 3 בניינים, בגובה בנייה של עד 15 קומות.

ההסכם מותנה בכמה תנאים, בהם חתימה של כלל דיירים או החלטה משפטית, ליווי בנקאי, אישור תב"ע חדשה אם יאושר כפינוי בינוי, היתר בנייה וכדומה. עוד כולל ההסכם תנאי שאם הרווח יהיה קטן מ-18% על פי החלטת שמאי, החברה תוכל לבטל את ההסכם. עוד ציינה החברה כי תפעל לקבלת פרה רולניג (החלטת מיסוי מקדמית) בעירייה.

בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הוא כ-311 מיליון ש"ח (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-250 מיליון ש"ח. הערכות החברה ביחס להכנסות הצפויות חושבו על בסיס ההנחה כי הפרויקט יכלול כ-11,025 מ"ר למכירה ובהנחה כי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר משוקלל יהיו כ-33,000 ש"ח כולל מע"מ.

כמו כן, הערכות החברה ביחס להוצאות הצפויות חושבו על בסיס עלויות בנייה מוערכות על פי ניסיון, תשלומי מיסים, עלויות מימון מוערכות, עלויות מתכננים על פי הסכמים קיימים ועלויות בהתאם להסכם שנחתם עם בעלי הזכויות במקרקעין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בת יםאב-גדאב גדהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...