דירה בהנחה, גרסת יהוד מונסון: אאורה תקיים הגרלה של 100 דירות במחיר מופחת לתושבי העיר

אאורה בשיתוף עיריית יהוד מונסון תקיים הגרלה של 100 דירות 3 חדרים במחיר מופחת ב-10% ממחיר השמאות, בהחל מ-1.98 מיליון שקל, לתושבי העיר בלבד, בפרויקט התחדשות של החברה בכניסה המזרחית לעיר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה בשיתוף עיריית יהוד מונסון הודיעו כי תערוך הגרלה של 100 דירות 3 חדרים במחיר מופחת ב-10% ממחיר השמאות, לתושבי העיר בלבד בפרויקט "אאורה Link".  הזוכים בהגרלה יוכלו לרכוש דירות 3 חדרים בפרויקט, בהחל מכ-1.98 מיליון שקל. ההגרלה תתקיים ב-19.7.24 בהתאם לקריטריונים שקבעה העירייה, וההרשמה להגרלה, שתתקיים במשרד המכירות של אאורה בעיר, תחל ב- 23.6.2024 ותסתיים בתאריך ה- 16.7.2024. לאחר סיום ההגרלה החברה תצא לשיווק לציבור הרחב. 

מתחם המגורים בפרויקט של אאורה ממוקם בכניסה המזרחית של העיר במתחם הרחובות אשכנזי והעצמאות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 114 יח"ד, ובמקומן יוקמו שישה בניינים בני 13-14 קומות, כ-1,580 מ"ר שטחי מסחר ו-910 מ"ר מבני ציבור. בין היתר, מתוכננים שטחים ציבוריים פתוחים, גינות קהילתיות ומערכת תחבורה ציבורית משודרגת שתשפר את הנגישות לאזורי תעסוקה ומרכזי חינוך. 

דיירי השכונה ייהנו מגני ילדים, בתי קפה, פארקים ירוקים ומתקני ספורט. הפרויקט מאופיין בגישה מהירה ליציאה מהעיר וקרבה "לקו הסגול" העתידי של הרכבת הקלה. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים קיקה ברא"ז

הדמיה של הפרויקט המתוכנן ביהוד (סטודיו 84)הדמיה של הפרויקט המתוכנן ביהוד (סטודיו 84)

יעקב אטרקצ'י מנכ"ל אאורה ישראל מסר כי, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית יהוד מונסון המאפשר לתושבי העיר להנות מדירה במחיר מופחת ולהמשיך להנות מכלל השירותים שיש לעיר להציע. אנחנו באאורה רואים בהתחדשות העירונית מעבר לזה שהיא מחדשת את פני העיר, ערך ציוני וחברתי גבוה במיוחד בימים אלו. פרויקט "אאורה Link" נועד לחזק את המרקם הקהילתי המקומי ולאפשר אינטגרציה בין התושבים הוותיקים של העיר לצעירים". 

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד מונוסון, מסר כי " התחדשות עירונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו. באמצעות פינוי-בינוי נוכל להבטיח את המשך ההתפתחות והצמיחה של הדור הצעיר בעירנו, בבניינים המעוצבים בסטנדרטים גבוהים המבטיחים בטיחות ורמת איכות חיים גבוהה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיהוד מונסוןהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...