מזרחי טפחות ישקיע 26 מיליון שקל בקרן ריט המגורים של צחי אבו

מדובר במימוש הפעימה השנייה בהסכם שנחתם לפני שנה וחצי בין "אבו פמילי ריט" – קרן ריט המגורים של אבו, ובין זרוע ההשקעות של הבנק. עד כה רכשה הקרן למעלה מ-1,000 יח"ד

שיתוף הכתבה
צחי אבו (יובל אליאס)צחי אבו (יובל אליאס)

מזרחי טפחות Invest, זרוע ההשקעות הריאליות של מזרחי טפחות, החליטה השבוע להשקיע 26 מיליון שקל בקרן ריט המגורים של צחי אבו, "אבו פמילי ריט". זאת בהמשך להסכם שנחתם בנובמבר 2022, לפיו זרוע ההשקעות תשקיע בקרן הריט שבשליטת אבו המשקיעה במגורים בשכירות ארוכת טווח.

על פי ההסכם שנחתם לפני כשנה וחצי, מזרחי טפחות ישקיע עד 66 מיליון שקל בחברה, בשני שלבים. בשלב הראשון ישקיע הבנק סכום של 40 מיליון שקל, כאשר הבנק שומר לעצמו את הזכות להשקיע בשלב השני סכום אשר ינוע בין 15 מיליון ל-26 מיליון שקלים. עתה החליטה זרוע ההשקעות להשקיע את מלוא הסכום. לפי אבו פמילי ריט, מדובר במהלך המעיד על הבעת אמון ורצון להמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים, ואף להרחיבו.

בימים האחרונים פרסמה חברת אבו פמילי ריט גם תשקיף להנפקת אג"ח לראשונה והיא מעוניינת לגייס 185 מיליון שקל. נציין כי לאבו יש כבר שתי חברות ציבוריות: ארי נדל"ן העוסקת בעיקר בנדל"ן מניב, וגפן מגורים להתחדשות עירונית. הקרן הוקמה לפני כשנתיים ומאז רכשה למעלה מ-1,000 יחידות דיור ברחבי ישראל, המיועדות להשכרה ארוכת טווח. מטעם הקרן נמסר כי בכוונתה להרחיב את פעילותה ולפתח את פרוטפוליו הנכסים שברשותה.

צחי אבו, בעלי אבו פמילי ריט, מסר: "אני שמח על האמון החוזר והמתמשך בחברה ובפעילותה מצד בנק מזרחי טפחות, אשר מהווה שותף מלא לאסטרטגיה ולחזון שלנו. לאורך הדרך בנינו יחד קרן דיור להשכרה אשר שונה בנוף, מבחינת התשואות על הנכסים הקיימים, קצב הקמת הנכסים החדשים ומודל הניהול הרזה, שמאפשר השאת רווחים לבעלי המניות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי אבוהשכרה ארוכת טווחקרן ריטמזרחי טפחות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...