לי-קאר הרצליה חוכרת כ-40 דונם למסחר בתל מונד ב-17 מיליון שקל

זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל על שטח מסחרי הצמוד לשטחי מגורים • המכרז – כחלק מתוכנית המתאר לפיתוח ולהרחבת שטח השיפוט של המועצה המקומית

שיתוף הכתבה
לי-קאר הרצליה חוכרת כ-40 דונם למסחר בתל מונד ב-17 מיליון שקללי-קאר הרצליה חוכרת כ-40 דונם למסחר בתל מונד ב-17 מיליון שקל

חברת לי-קאר הרצליה בע"מ, חברה העוסקת בעיקר בסחר ובייבוא רכבים, זכתה השבוע (א') במכרז של רשות מקרקעי ישראל לחכירת שטח של 3,998 מ"ר בשטח השיפוט של המועצה המקומית תל מונד – תמורת כ-17 מיליון שקלים. מדובר בשטח שהוא חלק מתוכנית מתאר גדולה, שבמסגרתה יוקמו גם שטחי מגורים, שטחים ציבוריים ושטחים פתוחים.

המכרז שבו זכתה החברה הוא למעשה חכירת השטח לתקופה של 49 שנים, עם אופציה להארכה ל-49 שנים (כנהוג ברוב מכרזי הרשות מסוג זה). לי-קאר הרצליה הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר על השטח, בגובה של 15.188 מיליון שקל – זאת בעוד הסכום הממוצע של ההצעות שהוגשו לפרויקט היה  12,632,732מיליון שקל, ומחיר המינימום שנקבע בעת פרסום ההצעות:  8,815,342מיליון שקל. נוסף על הסכום שהציעה החברה, היא תשלם מעט יותר מ-2 מיליון שקל על הוצאות פיתוח, המבטאות 521 שקל הוצאות פיתוח למטר.

התוכנית היא למעשה הסבה של קרקעות חקלאיות לייעודים שונים, על מנת להרחיב את שטח שיפוטה של המועצה המקומית תל מונד. בין היתר מתוכננות לקום במסגרת התוכנית 744 יחידות דיור חדשות – 287 בתים צמודי קרקע ו-457 יח"ד בבתים משותפים. על פי פרטי התוכנית, היא אמורה להתבצע בתוך חמש שנים מיום אישורה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתוספת יחידות דיורלי קאר הרצליה בע"מהמועצה המקומית תל מונד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...