אאורה זכתה במכרז דיירים להקמת פרוייקט בן כ-500 יח"ד בבת ים

כיום בשטח שבצפון שכונת רמת יוסף, בסמוך למחלף הוז ולמוזיאון העירוני, 154 יח"ד קיימות. החברה כבר החלה להחתים דיירים על הסכמי התחדשות, ולפי הערכות החברה ניתן יהיה להגיע להיתר בנייה בתוך 5 שנים

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (דרור סיתהכל)עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (דרור סיתהכל)

חברת אאורה שבשליטת יעקב אטרקצ'י נבחרה במכרז דיירים לבניית פרויקט פינוי-בינוי בהיקף שמוערך על ידי החברה בכ-500 דירות בבת ים, כך הודיעה אתמול (ד') החברה לבורסה. המתחם ממוקם בגבולה הצפוני של שכונת רמת יוסף, מעט מערבה ממחלף דב הוז ובקרבה למוזיאון בת ים, ותחום על ידי הרחובות תנין ,קק"ל וכצנלסון.

במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 154 יח"ד קיימות ו-3 חנויות קיימות נוספות, ובמקומן צופה החברה כאמור כי ניתן יהיה לקדם תוכנית להקמה של כ-500 יח"ד חדשות וכן שטחי מסחר ומבני ציבור. "הערכות החברה מבוססות בין היתר על בדיקות תכנוניות פנימיות ובדיקות יועצים מקצועיים, ובהתאם לתקן שמאי 21 לאישור תוכנית מפורטת למתחם", נכתב בהודעה.

עוד נאמר כי החברה הגיעה לסיכום עם הדיירים על נוסח מוסכם להסכם פינוי בינוי והחלה להחתים את הדיירים על ההסכם. במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם ולפעול להכרזת המתחם כ"מתחם פינוי -בינוי" במסלול מיסוי. "בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל, היתר בניה צפוי להתקבל בתוך כחמש שנים". 

פרויקט זה מצטרף לפרויקטים אחרים של אאורה בבת ים, בהם פרוייקט להקמת 300 דירות ברחובות עוזיאל, דניאל והרב הרצוג שנבחרה לבנות בינואר השנה, וכן מגדל היוקרה פיבקו בשדרות העצמאות ל-120 יחידות, בו החלו העבודות וכן השיווק. החודש זכתה החברה גם  במכרזי דיירים בחיפה ובגדרה, ל-925 דירות ו-130 דירות בהתאמה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יבת יםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...