בכ-67.5 מיליון שקל: K.S.P תשכור 5,300 מ"ר אחסנה בפארק קיסריה לתקופה של 20 שנה

לפי ההסכם שנחתם בין קמעונאית המחשבים והסלולר ובין החברה לנכסי קיסריה תשכור החברה שטח ב"מרלו"ג השחם" שבחלקו הצפוני של פארק העסקים, ששטחו הכולל עומד על 18 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיית קמפוס הרכבת (טרימדיה)הדמיית קמפוס הרכבת (טרימדיה)

קבוצת K.S.P, המשווקת מוצרי צריכה, מחשבים וסלולר, חתמה  בחודש האחרון על הסכם שכירות עם החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד (החפ"ק), לפיו  K.S.P תשכור כ-5,300 מ"ר במרלו"ג השחם שבחלקו הצפוני של פארק העסקים בקיסריה, לתקופה בת 20 שנה. דמי השכירות לשטחי האחסנה והלוגיסטיקה בפארק העסקים החכם קיסריה נעים בין 52-55 שקלים למ"ר בחודש, כך שהתשלום המוערך הוא 3.37 מיליון שקל בשנה וכ-67.4 מיליון שקל לכל התקופה.

המרלו"ג בכללותו משתרע על פני שטח תפעולי של כ-18,000 מ"ר, והחברה לנכסי קיסריה השקיעה בהקמתו כ-60 מיליון שקל. את העסקה הובילו רן אלישע, סמנכ"ל הנכסים, ישי קרניאל, מנהל אגף מניבים, רועי מקדסי מנהל הנכסים יחד עם עו"ד גליה זיסקינד-שפיגל, שותפה במחלקת הנדל"ן, ועו"ד טל לוי ממשרד "אגמון עם טולצ'ינסקי".

מיקי קליגר, יו"ר החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, ציין: "דווקא בימים מורכבים אלה, אנו בקבוצת רוטשילד (ישראל) מחויבים להמשך העשייה העסקית והחברתית ולחיזוק חוסנה של מדינת ישראל והחברה הישראלית. בחירתה של K.S.P  בפארק העסקים שלנו בקיסריה דווקא בתקופה כזו והעובדה שעשרות משרות חדשות יתווספו לתושבי הסביבה במרלו"ג החדש שלה הן ביטוי מובהק למאמצים אלה וגם לאטרקטיביות של פארק העסקים שלנו לכלל התעשיות בישראל".

גם מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה, בירך על חתימת ההסכם וציין: "אנו מודים להנהלת   K.S.P הבחירה בפארק ובמרלו"ג החדש שהקמנו. גם בשנה מורכבת שכזו אנחנו ממשיכים להאמין בכלכלת ישראל ובאטרקטיביות של פארק העסקים שלנו". 

מ-K.S.P נמסר כי הקבוצה שמחה להצטרף לחברות המובילות בישראל, אשר בחרו למקם את פעילותן בפארק העסקים קיסריה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות. "המרלו"ג הנוסף יאפשר ל-K.S.P לייעל ולשפר את הפעילות הלוגיסטית ולהמשיך להגדיל את היצע המוצרים המגוון שהקבוצה מציעה לקהל לקוחותיה הרחב, במחירים אטרקטיביים, ממיקום המאפשר אספקה מהירה יותר לכל רחבי הארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:החברה לפיתוח קיסריהמיכאל כרסנטימיקי קליגרמרלו"גפארק העסקים של קיסריה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...