בעתודת הקרקע האחרונה בשכונה בצפון ת"א: אושרה תוכנית של אביב ייזום ל-120 דירות

הוועדה המחוזית ת"א דחתה את ההתנגדויות ואישרה את התוכנית ברחוב טבנקין בשכונת רביבים, שתכלול שני בניינים בני 8 קומות ושטחים ירוקים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט אביב בטבנקין (באדיבות קבוצת אביב)הדמיית פרויקט אביב בטבנקין (באדיבות קבוצת אביב)

ביום חמישי האחרון אישרה הוועדה המחוזית תל אביב למתן תוקף פרויקט בייזום של חברת 'אביב ייזום' (המחזיקה 95% בפרויקט) וחברת 'אביב אורבן' (המחזיקה 5% בפרויקט), הנקרא 'אביב בטבנקין 34-38', ל-120 דירות בצפון תל אביב. התוכנית עברה את שלב הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז תל אביב, לאחר שזו דחתה את מרבית ההתנגדויות לפרויקט.

הפרויקט ייבנה על עתודת הקרקע הפנויה האחרונה בשכונת רביבים שבצפון תל אביב, ברחוב יצחק טבנקין. הפרויקט ייבנה במרחק הליכה מקו המטרו העתידי M3, תחנת פנחס רוזן. הפרויקט יכלול כאמור בנייתן של כ-120 יח"ד חדשות שייבנו בשני בניינים בני 8 קומות כל אחד, בתמהיל מגוון של דירות בנות 2-5 יח"ד, פנטהאוזים ודירות בקומת הקרקע.

בנוסף ייבנו שטחים ציבוריים ירוקים ויישמר מעבר חופשי בין בנייני המגורים לשטחים הציבוריים. על התכנון של הפרויקט 'אמון משרד בר-אוריין אדריכלים. חברת אביב ייזום יוצגה על ידי עורכי הדין ענת בירן ודורון שי ממשרד ענת בירן – עורכי דין. 

שכונת רביבים בצפון תל אביב היא שכונה ותיקה, הממוקמת בין השכונות צהלה ורמות צהלה, רמת החייל, שיכון דן ונאות אפקה. השכונה מאופיינת באוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי גבוה, ובנויה ברובה במבני מגורים צמודי קרקע ובנייה נמוכה עד 3-4 קומות. 

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום (סיון פרג')דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום (סיון פרג')

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום: "שמחה על ההחלטה למתן תוקף לפרויקט 'אביב בטבנקין', שייבנה על עתודת הקרקע הפנויה האחרונה באזור המבוקש ביותר בתל אביב. הפרויקט הזה הוא המשך ישיר להעמקת פעילות החברה באזורי הביקוש ככלל ובעיר תל אביב בפרט ומצטרף לפרויקטים רבים בתל אביב, כגון 'אביב בחפץ חיים', 'אביב ברידינג' ו'אביב במעוז אביב' העתיד לצאת בקרוב לשיווק. חברת אביב ייזום תמשיך לפעול על פי אסטרטגיית החברה, להקמת פרויקטים איכותיים באזורי הביקוש, תוך הקפדה על תכנון מדויק, ירידה לפרטים וביצוע מיטבי". 

עו"ד ענת בירן מסרה: "התוכנית הייתה בסמכות הוועדה המקומית תל אביב, מאחר שהיא תואמת את תוכנית המתאר הכוללנית תא 5000, אך מכיוון שהיה עיכוב ניכר של כשנה וחצי בדיון בהתנגדויות בוועדה המקומית, החלטנו לממש את האפשרות בחוק ולפנות לוועדה המחוזית על מנת שתדון בהתנגדויות. אנו שמחים על החלטת הוועדה לאשר את התוכנית, מדובר בתוכנית מצוינת ופרויקט שייטיב עם התושבים והאזור כולו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזית תל אביבצפון תל אביבאביב ייזוםאביב אורבן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...