האם רמ"י מנסה להסתיר כישלון שני ברצף למכרז מחיר למשתכן בבאר-שבע?

מכרז ל-160 דירות בשכונת רמות בב"ש לא קיבל הצעות מקבלנים • תוצאותיו לא מופיעות באתר רשות מקרקעי ישראל, אלא בחיפוש מדוקדק • מכרזים לעוד 744 דירות נכשלו

שיתוף הכתבה
באר שבעבאר שבע

האם רשות מקרקעי ישראל במשרד האוצר מנסה להסתיר כישלון שני ברציפות במכרז מחיר למשתכן בבאר שבע? מכרז ל-160 דירות בשכונת רמות בבאר שבע לא קיבל ולו הצעה אחת מקבלנים, וזאת למרות שעודכן כבר על ידי רשות מקרקעי ישראל ופורסם שוב. המכרז הראשון נכשל כבר בתחילת פברואר ותוקן ופורסם שוב על-ידי הרשות בחודש שלאחר מכן.

המכרז המדובר, בש/2017/358 בשכונת רמות, פורסם עם מחיר מינימום נמוך ביותר של 1.915 מיליון שקל, ועם הוצאות פיתוח של כ-25 מיליון שקל לשטח של 4,660 מ"ר. הוצאות הפיתוח למ"ר עמדו על 5,303 שקל. תוצאות המכרז התקבלו כבר ב-8 באפריל, וכאמור לא התקבלה ולו הצעה אחת מקבלנים בפעם השנייה ברציפות.

יתרה מכך, נכון להיום, 15 באפריל, המכרז הכושל לא פורסם ברשימת תוצאות מכרזי המקרקעין שבאתר מינהל התכנון . רק אם עושים חיפוש מדוקדק ניתן להגיע אליו. האם ברמ"י מנסים להסתיר משהו מהציבור? דוברת רשות מקרקעי ישראל מסרה היום למרכז הנדל"ן כי הרשימה מעודכנת באתר.

רשימת התוצאות המלאה באתר רמ"י נכון להיום

המכרז בשכונת רמות הוא לא היחידי שנכשל בבאר שבע. עוד תשעה מכרזים לשיווק קרקעות ל-744 דירות מחיר למשתכן בשכונת סיגליות בבאר שבע, לא זכו ולו להצעה אחת מקבלנים. תוצאות אלו התקבלו בסוף פברואר וכן מעודכנות באתר רמ"י. 

נזכיר, כי בסבב הקודם של מכרזים בבאר שבע שתוצאותיו פורסמו בתחילת פברואר, נכשלו מכרזים ל-19 מגרשים לבניית 2,110 דירות - אף לא הצעה אחת מקבלנים התקבלה. הכישלונות היו במכרזים לבניית 1,473 דירות בשכונת רמות כאמור, ו-637 דירות בשכונת "הפארק". 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןמשרד האוצרשכונת רמות בבאר שבעמכרז ייזום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...