שני מגדלים בני 47 קומות על יגאל אלון: העררים נדחו ותוכנית הענק של מבנה יוצאת לדרך

ועדת הערר המחוזית בת"א דחתה את העררים נגד התוכנית, שכוללת שינוי ייעוד מרכז שמי בר ומבנה EY שבבעלות מבנה לקומפלקס משרדים ומסחר הכולל כ-125,000 מ"ר בשני מגדלים בני 47 קומות וכ-400 דירות מגורים. עוד כוללת התוכנית את שימורו של מבנה "המשביר המרכזי"

שיתוף הכתבה
עוזי לוי והמבנה ביגאל אלון (עופר חן, באדיבות מבנה) עוזי לוי והמבנה ביגאל אלון (עופר חן, באדיבות מבנה)

ועדת הערר המחוזית בתל אביב פרסמה אתמול (ד') את החלטתה לדחות את העררים נגד אישור תוכנית הענק שמקדמת חברת מבנה על ציר יגאל אלון, לשינוי ייעוד מרכז שמי בר ומבנה  EY  שבבעלותה לקומפלקס משרדים ומסחר הכולל כ-125,000 מ"ר, בשני מגדלים בני 47 קומות וכ-400 דירות מגורים. 

עוד כוללת התוכנית את שימורו של מבנה "המשביר המרכזי". ההחלטה ניתנה כשנה לאחר אישורו של הפרויקט למתן תוקף, לפני שנה.

הפרויקט מהווה חלק ממע"ר יגאל אלון, וממוקם בין הרחובות יגאל אלון ממערב לשכונת בצרון, רחוב עמינדב מדרום ורחוב מיטב ממזרח, בסמוך לתחנת המטרו העתידית "יצחק שדה". כעת בעקבות ההחלטה צפויה התוכנית לקבל תוקף בתקופה הקרובה. אדריכל התוכנית הוא דני קייזר, ואת קידומה הובילו סמנכ"ל ההנדסה היוצא של החברה יורם גת ועורך הדין שמואל לכנר ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ושות'.

עוזי לוי מנכ"ל מבנה אמר בעקבות ההחלטה: "מבנה ממשיכה במימוש האסטרטגיה העסקית שלה כפי שאושרה  על ידי דירקטוריון החברה – השבחת נכסים קיימים של החברה וגיוון תיק הנכסים שלה. תוכנית מבנה יגאל אלון תהיה אייקון בקו הרקיע של תל אביב. התוכנית הסמוכה לקו מטרו מציעה איכות חיים לתושבים ולעובדים במתחם. דחיית העררים ואישורה של התכנית מאפשרים לחברה להתקדם לעיצוב אדריכלי של הבניין, להוצאת היתר ולבנייה עצמה.  ראוי לציין את שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. יצירת מרחב ציבורי ראוי ואיכותי משפר את התוכנית והינו חלק אינטגרלי מהפיתוח והאיכות של התוכנית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עוזי לוימבנהיגאל אלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...