מגדלים של 30 קומות בגילה: הוועדה המחוזית ירושלים מקדמת תוכנית להרחבת השכונה במאות יח"ד

הוועדה המחוזית בבירה תדון בשבוע הבא בתוכנית של רמ"י להרחבת חלקה הצפוני של שכונת גילה, שכוללת בניית כ-530 יח"ד במגדלים גם קומה מסחרית בהיקף 1,700 מ"ר ומעליה 5 קומות לתעסוקה בשטח של כ-10,000 מ"ר

שיתוף הכתבה
יו"ר הוועדה המחוזית י-ם שירה תלמי-בבאי (אלידור חדד, בריידמן אגמון וייסבאום אדריכלים)יו"ר הוועדה המחוזית י-ם שירה תלמי-בבאי (אלידור חדד, בריידמן אגמון וייסבאום אדריכלים)

הוועדה המחוזית ירושלים תדון בשבוע הבא בהפקדת תוכנית שמקדמת רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) להרחבת חלקה הצפוני של שכונת גילה בעיר, באמצעות בנייה של ארבעה מגדלי מגורים בני 30 קומות, בהיקף של 528 יח"ד.

בנוסף תיבנה בבנייה מירקמית קומה מסחרית בשטח עקרי של כ-1,700 מ"ר שטח כולל ומעליה 5 קומות לתעסוקה בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר. כל אלו יבנו על שטח של 29.52 דונם. המבנה כולל מבני ציבור בשטח של 2,930 מ"ר. בתוך כך, המענה לשטחי מוסדות ציבור יתבצע באמצעות הפרשה מבונה בהיקף של כ-920 מ"ר שטח כולל, שיכלול בין היתר 4 כיתות גן ובית כנסת. 

מטרת התכנית, כך על פי רמ"י, היא השלמת הרצף האורבני לאורך שדרות "צביה ויצחק" בשכונת גילה בצמוד למוסד "אילן" בשטחים מופרים ומוזנחים. כמו כן, הקמת מתחם בשימושים מעורבים בעצימות גבוהה בצמידות לתחנת הרכבת הקלה כנגזר מתכנית המדיניות לבניה לאורך תוואי הרכבת הקלה. התכנית מציעה מתחם ביעודים מעורבים בגובה כולל של 30 קומות.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"יהוועדה המחוזית ירושליםגילה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...