הכשרת היישוב קיבלה היתר: תוכנית ל-3,000 דירות ברמלה יוצאת לדרך

החברה תהרוס 48 דירות בשלב הראשון לו התקבל היתר ותבנה 270 חדשות. פרויקט מתחם בן גוריון כולו שייבנה ב-6 שלבים, יכלול גם כ-13 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה. החברה מעריכה כי הרווח הגולמי הכולל בפרויקט יסתכם בכ-451 מלש"ח והבנייה צפויה להתחיל בתחילת 2025

שיתוף הכתבה
דניאל נמרודי על רקע הדמיה של תוכנית הענק ברמלה (aa סטודיו)דניאל נמרודי על רקע הדמיה של תוכנית הענק ברמלה (aa סטודיו)

הכשרת הישוב התחדשות עירונית , בשליטת הכשרת הישוב (79.4%) ובהנהלת עופר נמרודי, קיבלה היתר לשלב ראשון של פרויקט התחדשות גדול ברמלה, שיכלול כ-3,000 דירות. כך דיווחה החברה היום (ד') לבורסה. בשלב א' של התוכנית, לו קיבלה החברה היתר, ייהרסו 48 יחידות דיור ובמקומן יוקמו 270 דירות חדשות.

ההיתר ההוא חלק מפרויקט 'מתחם בן גוריון' הכולל הריסה של 528 יחידות דיור ישנות והקמת 2,482 יחידות דיור חדשות, וכן כ-400 יחידות דיור המיועדות לעיבוי וחיזוק. הפרויקט יכלול גם כ-7,500 מ"ר של שטחי מסחר וכ-5,600 מ"ר שטחי משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים בר-לוי אדריכלים ומתכנני ערים. הפרויקט משתרע על שטח של כ-150 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל ו-א.ס. לוי, וייבנה ב-6 שלבים.

החברה מעריכה כי הרווח הגולמי הכולל בפרויקט יסתכם בכ-451 מיליון שקל והבנייה צפויה להתחיל בתחילת שנת 2025. הרווח הגולמי הצפוי בגין שלב א' הינו כ-57 מיליון שקל (חלק החברה).  לפני מספר שבועות עדכנה הכשרת הישוב התחדשות עירונית על הנפקת הון בהיקף של כ-30 מיליון שקל לחברת הביטוח מנורה שהפכה לבעלת עניין בחברה, עם אחזקה של כ-8.1% מההון. החלק האפקטיבי של הכשרה התחדשות בפרויקט הוא בשיעור 65%.

הדמיה של תוכנית הענק ברמלה (aa סטודיו)הדמיה של תוכנית הענק ברמלה (aa סטודיו)

להכשרת הישוב התחדשות עירונית פרויקטים בשלבי תכנון שונים בהיקף של למעלה מ-30,000 יחידות דיור, מתוכם, פרויקטים בשלבים המתקרבים לביצוע בהיקף מצרפי של כ-8,700 יח"ד, עם רווח גולמי חזוי של כ-2.2 מיליארד שקל, שיהיו בשלים להתחלת ביצוע מהשנה ועד לשנת 2027. מתוך הרווח החזוי, החברה צפויה להתחיל פרויקטים עם רווח גולמי של למעלה מ-600 מיליון שקל במהלך השנתיים הקרובות.

כיום להכשרת הישוב 300 יח"ד בביצוע, בגינן היא  צופה יתרת רווח גולמי של כ-39 מיליון שקל. בהמשך השנה צפויים להתחיל ביצוע כ-200 יח"ד נוספות המגלמות רווח גולמי צפוי של כ-66 מיליון שקל, ובשנת 2025 צפויות לצאת לביצוע למעלה מ-2,300 יח"ד בכעשרה פרויקטים נוספים, בין היתר בירושלים, רחובות, חיפה, קריית ים, נס ציונה ותל אביב. הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. 

דניאל נמרודי, סמנכ"ל נכסים הכשרת הישוב: "הכשרת הישוב התחדשות עירונית עולה שלב משמעותי המתבטא ביציאתו לדרך של אחד מפרויקטי הדגל של החברה, להקמת כ-3,000 יחידות דיור בשכונה חדשה ואיכותית ברמלה. אנו פועלים במרץ להשלמת התנאים להיתר של השלב הראשון, התחלת שיווק הפרויקט בחודשים הקרובים, כמו גם לתחילת עבודות ההקמה בשנה הקרובה. הפרויקט צפוי לשנות באופן משמעותי את פניה של העיר, ישדרג וישפר את חיי התושבים. המתחם בו יוקם הפרויקט נהנה ממיקום מרכזי בעיר, הכולל נגישות תחבורתית גבוהה, לצד קירבה למוסדות חינוך, פנאי ותרבות ועשיר בגינות ציבוריות לרווחת התושבים"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרת היישובהכשרת היישוב התחדשות עירוניתרמלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...