במעלה גבעה עם נוף למטרופולין: היתר לפינוי-בינוי של דוניץ-אלעד בגבעתיים

במסגרת התוכנית ברחובות המרי וניצנה, שקיבלה היתר בנייה בתנאים מהוועדה המקומית, ייהרסו 42 יח"ד וייבנו 4 בניינים עד 10 קומות עם 105 יח"ד

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד והדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (שי בראל, קייזר אדריכלים)רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד והדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (שי בראל, קייזר אדריכלים)

חברת דוניץ- אלעד הודיעה היום (ב') כי קיבלה היתר בנייה בתנאים מהוועדה המקומית בעיר, לפרויקט פינוי-בינוי להקמת 105 דירות חדשות ברחובות המרי וניצנה בעיר. 

שלב זה מגיע לאחר קבלת 100% חתימות של בעלי הזכויות בפרויקט בנובמבר 2022 ואישור התב"ע לפרויקט במרץ 2020. בפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים דני קייזר, ייבנו 4 בניינים בני 5 עד 10 קומות בהם 105 יח"ד, במעלה גבעה הצופה לנוף מטרופולין תל אביב. במסגרת שלב הפינוי יהרסו 7 בניינים ישנים בהם 42 יח"ד הנפרסים על שטח כולל של 5 דונם ובמקומם יקום המתחם, 4 בניינים המקיפים חצר פנימית ושני מועדוני דיירים. 

הדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (קייזר אדריכלים)הדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (קייזר אדריכלים)

קבוצת דוניץ- אלעד עוסקת בייזום, תכנון, בנייה ושיווק של פרויקטים לבנייה למגורים, הכוללים כ-12,000 יחידות בכ-30 פרויקטים בשלבי תכנון שונים הכוללים מעל 25 אלף מ״ר בייעוד משרדים, תעסוקה ומסחר, ועוד כ-39,000 מ״ר בייעוד חקלאי באזורי ביקוש. בין היתר החברה פועלת בתל אביב, ירושלים, רמת השרון, גבעתיים, ראשון לציון, חיפה, אור יהודה, הוד השרון, אשדוד וגבעת שמואל.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "פרויקט המרי בגבעתיים הוא פרויקט דגל של דוניץ-אלעד – מתחם יוקרתי וחדשני במיקום מיוחד במינו, המשלב את האורבניות של מטרופולין תל אביב עם השקט של גבעתיים. החלטת הוועדה למתן היתר בנייה בתנאים לפרויקט היא צעד נוסף בדרך למימושו. נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לבנות את המתחם ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על בניית חווית מגורים איכותית ושימת דגש על חיי קהילה עשירים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דוניץ אלעדגבעתייםהיתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...