עסקת ענק: רובי קפיטל תקצה לרוטשטיין 680 מיליון שקל לבניית פרויקט בן 166 יח"ד בפתח תקווה

את הפרויקט תבנה החברה שבשליטת יצחק מירילשווילי בשכונת הקריה האקדמית בעיר, והוא יכלול שני מגדלים בני 17 קומות. שכונת הקריה האקדמית סמוכה לתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה ולאזורי הההיי-טק של העיר

שיתוף הכתבה
פרויקט ETOS שבונה חברת רוטשטיין בפתח תקווה (הדמיה: אול אין)פרויקט ETOS שבונה חברת רוטשטיין בפתח תקווה (הדמיה: אול אין)

חברת המימון החוץ בנקאי רובי קפיטל תקצה לחברת הבנייה רוטשטיין שבשליטת יצחק מירילשווילי מסגרות אשראי בהיקף של כ-680 מיליון שקל, זאת לצורך הקמת פרויקט חדש בשכונת הקריה האקדמית בפתח תקוה. כך לפי הסכם שנחתם השבוע בין הצדדים.

מדובר בפרויקט ETOS (אתוס) הנבנה במסגרת הסכם קומבינציה שחתמה החברה עם בעלי הקרקעות ב-2021 במתחם "הקריה האקדמית" בעיר, ובמסגרתו תבנה החברה בלב השכונה החדשה, 166 יחידות דיור בארבעה בניינים, שניים מהם בני 16-17 קומות ושניים נוספים בני 6 קומות, מעל מרתפי חניה. אדריכל הפרויקט גל מרום. את רובי קפיטל ייצגו בעסקה עוה"ד אסף אנגלרד ואורי סגיב ממשרד אנגלרד ושות'.

שכונת "הקריה האקדמית" בפתח תקווה משתרעת על שטח של כ- 154 דונם, בין אזור העסקים של קריית מטלון לבין המרכזים הרפואיים בעיר, העירייה מקדמת את המתחם כפרויקט ענק הכולל קמפוס אקדמי, מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, בכוונה לחבר אותו עם אזורי ההייטק בעיר. המתחם, התחום בין הרחובות רבין, דרגנר והשחם, נהנה מנגישות תחבורתית גבוהה, וממוקם בסמוך לתחנת השחם של הקו האדום של הרכבת הקלה, וכן נהנה מגישה נוחה יחסית למחלפים גהה, גבעת שמואל ובר-אילן.

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף בחברת רובי קפיטל ציין כי: " אנחנו רואים במתחם הקריה האקדמית מתחם בעל פוטנציאל רב שיזכה לביקושים ערים מצד צעירים ומשפחות. מכיוון שמדובר במתחם שבו מרבית הקרקעות מחוזקות על ידי בעלי קרקע פרטיים, העסקאות במתחם מורכבות יותר ואת הבנייה ניתן לקדם באמצעות עסקאות קומבינציה עם יזמים או במסגרת בנייה עצמית של בעלי קרקעות שמתאחדים יחד ( בדומה לקבוצת רכישה ) אנחנו ערוכים לתת מענה מימוני לכל סוגי העסקאות במתחם, ולספק פתרונות יצירתיים לקידום העסקאות כמו שעשינו בפרויקט המדובר".

אורטל ליבר, סמנכ"לית שיווק ומכירות ברוטשטיין אמרה: "אנו גאים להשיק את שיווק פרויקט ETOS בשכונת הקריה האקדמית, שתהיה היפה והמתקדמת ביותר בפתח תקוה מבחינה תכנונית. לצד האתגרים ברמה הלאומית בשנה החולפת, אנו מזהים ביקושים גבוהים לדירות בשכונה, שמושכת אוכלוסיה חזקה ונהנית מנגישות תחבורתית מצוינת כולל קרבה לרכבת הקלה וצירו תחבורה ראשיים, תעסוקה, חינוך ופנאי.  הפרויקט תוכנן  על ידי האדריכל גל מרום, הידוע בתכנון מגדלי יוקרה ומביא איתו סטנדרט ומפרט גבוה במיוחד. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברות המימון, מהמובילות בענף, שמהווה הבעת אמון ומצביעה על האיתנות הפיננסית של החברה והצלחת האסטרטגיה אותה היא מובילה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובי קפיטלרוטשטייןפתח תקווהמימון חוץ בנקאימימון נדל"ןיעקב ניצןאורטל ליבר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...